Uszkodzony towar z Lightinthebox. Co dalej ?

6
mar 18.
Cześć.
otrzymałem towar z Lightinthebox.
dokładnie xiaomi wiha.
jeden z bitów, dokładnie najmniejszy Torx jest zagięty na samym końcu.

na stronie widzę opcje wymiany i zwrotu

jak mam zgłosić do nich tą sprawę ?
wymienią towar na nowy ? zwrot części kwoty ?

przedmiot był zafoliowany więc nie ma mowy o ingerencji osób trzecich.
Musiał tak zostać zapakowany na etapie produkcji

niestety nie mam filmiku z rozpakowania przedmiotu. czy będzie jakiś problem z udowodnieniem wady zakupionego sprzętu ?
77420-Nwcfj.jpg77420-ZQQiO.jpg
Aktualizacje społecznościowe
6 Komentarzy
@Stereofoniczny Napisz do sklepu, odpisują po polsku, bo raczej nikt nie powie jak będzie dokładnie wyglądała procedura (doślą bit, czy całość). Jeśli będą robić problemy, to wystąp z roszczeniem przez PayPal i odeślij.
A w jaki sposób ?
Nie widzę kontaktu do obsługi klienta.
Tylko poprzez zamówienie i kliknięcie zwrot/wymiana

Czyli mogę normalnie napisać w czym problem w ojczystym języku ?
Napisałem przez zwrot/wymiana.
Dam znać jaki będzie przebieg sprawy.
Może ktoś w przyszłości skorzysta.
Stereofonicznymar 19.

Napisałem przez zwrot/wymiana. Dam znać jaki będzie przebieg sprawy. Może k …Napisałem przez zwrot/wymiana. Dam znać jaki będzie przebieg sprawy. Może ktoś w przyszłości skorzysta.


Nie płaciłeś przez PayPala? Tak jak wspominał Kaban tam uzyskanie roszczenia jest dużo prostsze.
Cadmar 20.

Nie płaciłeś przez PayPala? Tak jak wspominał Kaban tam uzyskanie ros …Nie płaciłeś przez PayPala? Tak jak wspominał Kaban tam uzyskanie roszczenia jest dużo prostsze.


Płaciłem.
Na razie Lightinthebox odpisał, że sprawa jest przekazana dalej.

"Drogi Kliencie, Dziękujemy za skontaktowanie się z nami. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Skontaktuję się z odpowiednim działem, aby uzyskać potrzebną wymianę. Uprzejmie proszę czekać na moją odpowiedź. Dostarczę jedną, jak tylko ją otrzymam. To może potrwać kilka dni. Z góry dziękuję za współpracę i zrozumienie. Z poważaniem, Mauricio Obsługa klienta Lightinthebox"

Dostarczę jedną, jak tylko ją otrzymam.
Odpisują poprzez translator czy o jaką jedna się rozchodzi ?
w odpowiedzi (w skrócie)

Przesyłka zwrotna z kodem RMA do Wola Bykowska 31 Plaats: Grabica Land: POLAND Postcode:97-306

Ogólnie sprawnie można się dogadać
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Najlepsze dyskusje

    Najlepsi sprzedawcy