Uszkodzony towar na aliexpress

10
lip 9. 2020
Kupiłem sobie ozonator i ma urwane pokrętło czasowe a być może i całe wnętrze jest uszkodzone. Chińczyk pisze, żeby założyć spór i on mi odda pieniądze. pytanie brzmi która opcja będzie korzystniejsza?


Refund Only
- I haven't received my order and I would like to get my money back OR
- The product is not as described and I would like a partial refund.

Return Goods
- I am not satisfied with the product I received and would like to return
it for a full refund. You may have to pay the shipping fee(s).

Może się okazać, że muszę odesłać na własny koszt?
Aktualizacje społecznościowe
Zagraniczne zakupy
10 Komentarzy
Oczywiście opcja nr 1 —refund only
Podajesz pełną kwotę zakupu (będzie taka opcja przy zakładaniu sporu)
ALE jeśli jest tracking z którego wynika, że odebrałeś przesyłkę, to trochę głupio pisać że jej nie dostałeś. "The product is not as described and I would like a partial refund" - tutaj part może też obejmować 100%, jeśli dobrze pamiętam przy ostatnim sporze. "Return Goods" może mieć sens, gdy masz przy zakupie zaznaczone "bezpłatny zwrot", czy "free return". Ale z tego jeszcze nie korzystałem. Tylko tak uczciwie mówiąc czy uszkodzenie uniemożliwia korzystanie z tego urządzenia?
Jan_Smolny09/07/2020 12:53

ALE jeśli jest tracking z którego wynika, że odebrałeś przesyłkę, to trochę …ALE jeśli jest tracking z którego wynika, że odebrałeś przesyłkę, to trochę głupio pisać że jej nie dostałeś. "The product is not as described and I would like a partial refund" - tutaj part może też obejmować 100%, jeśli dobrze pamiętam przy ostatnim sporze. "Return Goods" może mieć sens, gdy masz przy zakupie zaznaczone "bezpłatny zwrot", czy "free return". Ale z tego jeszcze nie korzystałem. Tylko tak uczciwie mówiąc czy uszkodzenie uniemożliwia korzystanie z tego urządzenia?


Może być definitywnie zepsute przez zluzowany zegar. Zapytałem czy mogę otworzyć by ocenić sytuacje Chinczyk napisał by otworzyć dysputę i odda pieniądze. Nie było opcji bezpłatnego zwrotu
Ja też właśnie ostatnio miałem podobne wątpliwości jak Ty, ale przy małej kwocie zaryzykowałem "The product is not as described and I would like a partial refund", i wydaje mi się że pozwoliło wpisać 100% kwoty. Jak już masz zgodę Chińczyka na dispute, to raczej będzie bezboleśnie.
Jan_Smolny09/07/2020 13:08

Ja też właśnie ostatnio miałem podobne wątpliwości jak Ty, ale przy małej k …Ja też właśnie ostatnio miałem podobne wątpliwości jak Ty, ale przy małej kwocie zaryzykowałem "The product is not as described and I would like a partial refund", i wydaje mi się że pozwoliło wpisać 100% kwoty. Jak już masz zgodę Chińczyka na dispute, to raczej będzie bezboleśnie.


Tu jest średnia kwota 40$ mam dylemat tylko który dysput otworzyć. Wysyłka do Chin prawie 2 kilo tania by nie była.
Przecież obaj Ci piszemy, że z odsyłaniem towaru nawet nie rozważaj jeśli nie masz "free return". Ja radzę wybrać "The product is not as described and I would like a partial refund", i podać jako roszczenie całkowitą kwotę jaką zapłaciłeś. Zresztą zdaje się, że możesz sprawdzić opcje zanim zaakceptujesz otwarcie sporu (typu: czy w polecanej przeze mnie opcji możesz uzyskać 100% zwrotu).
Ponieważ Twoje zamówienie zostało wysłane przez Dział Logistyki serwisu AliExpress, zamiast sprzedającego my automatycznie obsłużymy Twoje żądanie zwrotu.
Wybierz 'Zaakceptuj', aby zaakceptować naszą propozycję, lub 'Wyślij dowody', aby przesłać dowody potwierdzające Twoje stanowisko. Uwaga: jeśli Twoje żądanie nie jest związane z logistyką, przekażemy je sprzedającemu. W celu uzyskania dodatkowych informacji, sprawdź 'Informacje o rozstrzyganiu sporów w serwisie AliExpress' lub pocztę elektroniczną.

AliExpress proposed a new solution
Proposal:Zwrotu US $ 0.00
Proposal:Zwrotu towaru & zwrot US $ 46.53
Nie mam opcji aktywnej i czekam.

Wysłałem im zdjęcia przy zgłoszeniu, czy mogę zrobić coś więcej poza czekaniem?
Blackorange11/07/2020 20:34

Ponieważ Twoje zamówienie zostało wysłane przez Dział Logistyki serwisu Ali …Ponieważ Twoje zamówienie zostało wysłane przez Dział Logistyki serwisu AliExpress, zamiast sprzedającego my automatycznie obsłużymy Twoje żądanie zwrotu.Wybierz 'Zaakceptuj', aby zaakceptować naszą propozycję, lub 'Wyślij dowody', aby przesłać dowody potwierdzające Twoje stanowisko. Uwaga: jeśli Twoje żądanie nie jest związane z logistyką, przekażemy je sprzedającemu. W celu uzyskania dodatkowych informacji, sprawdź 'Informacje o rozstrzyganiu sporów w serwisie AliExpress' lub pocztę elektroniczną.AliExpress proposed a new solutionProposal:Zwrotu US $ 0.00Proposal:Zwrotu towaru & zwrot US $ 46.53Nie mam opcji aktywnej i czekam. Wysłałem im zdjęcia przy zgłoszeniu, czy mogę zrobić coś więcej poza czekaniem?


Nie wiem, przez pięć lat na szczęście tak nie miałem. Jeśli nie masz dodatkowych opcji w w e-mailu, to spróbuj czat z Evą. Choć to raczej frustrujące, na 4 próby ostatnio tylko raz trafiłem na sensownego człowieka.
Rozebrałem ozonator i jestem zdziwiony, jest inny niż wszystkie. Zegar był przyklejony klejem na gorąco a pokrętło nie miało przykręconych śrubek dlatego spadło a zegar wpadł do środka. Sprzęt chodzi po złożeniu, więc jeżeli coś dostanę wyjdzie na plus ale dziwi mnie wygląd ozonatora.
4723976-BoMtC.jpg4723976-66D4U.jpg4723976-7MtPd.jpg4723976-mvdSt.jpg
Edytowane przez: "Blackorange" lip 12.
co to jest aliekspress?
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst