Zakończono

Tomtop krótki opis doświadczeń

9
sie 4. 2017
DEL.

Kupowanie w Tomtop to loteria, 5 zamówień przyszło w 2 tyg. a teraz wtopa z Xiaomi Mi Box.

Kategorie
    9 Komentarzy

    Brawo Ty!
    Ja np czekam już 4 dni za wysyłkę przedmiotu za 130$, a miał być wysłany w 1-2 dni robocze. Status processing.
    Brak odpowiedzi na zapytanie.
    Edytowane przez: "_MarSs_" sie 4. 2017

    Autor

    Del
    Edytowane przez: "volfeer" sie 20. 2017

    A jakie to ma znaczenie, że jest daleko? Czy tam doba ma 50 godzin?
    Kupowałem nie raz w preorderze i z realizacją 7 dniową, ale skoro pisze, że wysyła w 2 dni, to musi się tego trzymać!
    Kiedy w końcu zrozumiesz, że terminowość w biznesie to podstawa?
    Jeśli sprzedaje towar i sam deklaruje, że wysyła w 48h, a po 4,5 dnia nadal nie wysłał, to jest po prostu kiepskim kontrahentem, i tyle.
    Czy jak taksówkarz obiecuję ci, że będzie o 18:00, a dzwoni o 23:00 że dopiero teraz może przyjechać, to ma dla ciebie znaczenie, że teraz da ci zniżkę 20%? Jeśli ty potrzebowałeś dojechać na lotnisko na 19:45?
    Jak malarz ci obieca, że przyjdzie malować 4 sierpnia, a do 20 sierpnia się nie odzywa, to jak zadzwoni 24 to co mu powiesz?
    W interesach punktualność jest najważniejsza!
    Edytowane przez: "_MarSs_" sie 4. 2017

    Autor

    _MarSs_4 godz., 12 min

    A jakie to ma znaczenie, że jest daleko? Czy tam doba ma 50 …A jakie to ma znaczenie, że jest daleko? Czy tam doba ma 50 godzin?Kupowałem nie raz w preorderze i z realizacją 7 dniową, ale skoro pisze, że wysyła w 2 dni, to musi się tego trzymać!Kiedy w końcu zrozumiesz, że terminowość w biznesie to podstawa?Jeśli sprzedaje towar i sam deklaruje, że wysyła w 48h, a po 4,5 dnia nadal nie wysłał, to jest po prostu kiepskim kontrahentem, i tyle.Czy jak taksówkarz obiecuję ci, że będzie o 18:00, a dzwoni o 23:00 że dopiero teraz może przyjechać, to ma dla ciebie znaczenie, że teraz da ci zniżkę 20%? Jeśli ty potrzebowałeś dojechać na lotnisko na 19:45?Jak malarz ci obieca, że przyjdzie malować 4 sierpnia, a do 20 sierpnia się nie odzywa, to jak zadzwoni 24 to co mu powiesz?W interesach punktualność jest najważniejsza!


    Chyba nigdy nie byłeś w Azji... Tam jest inne myślenie. Jak ci nie pasuje, nie kupuj, proste

    volfeer2 godz., 15 min

    Chyba nigdy nie byłeś w Azji... Tam jest inne myślenie. Jak ci nie pasuje, …Chyba nigdy nie byłeś w Azji... Tam jest inne myślenie. Jak ci nie pasuje, nie kupuj, proste

    Masz rację, nigdy nie byłem dalej niż na Krymie, co nie zmienia faktu, że jakoś na Ali czy GB potrafią wywiązać się z terminu wysyłki.
    Ja tylko przestrzegam przed nadmiernym optymizmem co do TT.
    Dobrej nocy

    Autor

    Del
    Edytowane przez: "volfeer" sie 20. 2017

    ja mam bardzo pozytywne wrazenia o tomtopie. zamowilem xiaomi powerbank i karte 64gb, wszystko przyszło po ok 14 dniach.

    Autor

    Rewiduję trochę moją wypowiedź. Zakupy u nich to loteria. Tzn. sklep na pewno nas nie próbuje oszukać, jednak ich sposób działania pozostawia wiele do życzenia. Teraz czekam na Xiaomi Mi Box 10 dzień processing, oraz Gogle DJI, gdzie po tyg. dostałem w końcu tracking. Wcześniejsze zamówienia jak pisałem.

    Sprzedają towar, którego nie mają na stanie, stąd te przestoje.

    volfeersie 10.

    Rewiduję trochę moją wypowiedź. Zakupy u nich to loteria. Tzn. sklep na pew …Rewiduję trochę moją wypowiedź. Zakupy u nich to loteria. Tzn. sklep na pewno nas nie próbuje oszukać, jednak ich sposób działania pozostawia wiele do życzenia. Teraz czekam na Xiaomi Mi Box 10 dzień processing, oraz Gogle DJI, gdzie po tyg. dostałem w końcu tracking. Wcześniejsze zamówienia jak pisałem.Sprzedają towar, którego nie mają na stanie, stąd te przestoje.


    volfeer mam do Ciebie pytanko , pod którąś z okazji na Mavica z TomTop pisałęs o tym , ze naprawili Twojego drona kupionego na TomTopie na podstawie normalnej gwarancji , mnóstwo czytam bo własnie czekam na sparka z TomTopa i mam mieszane uczucia bo jedni piszą, ze w przypadku zakupu drona z Chin trzeba na gwarancje do Chin odsyłać .Nie miałeś żadnego kłopotu z tą gwarancją ? przy aktywacji drona aktywował Ci się rownież rok gwarancji czy może kupowałeś DJI Care i stąd naprawa w serwisie w NL a nie w chinach ? jak to jest ? z góry dzieki za odpowiedź, pozdrawiam
    Prześlij Komentarz
    Avatar
    @
      Tekst