Jakiś czas temu skorzystałem z promocji w
tipli.pl gdzie na
gearbest.pl miałem dostać zwrot "do"10%. Oczywiście na stronie cięzko znależć jakiekolwiek objaśnienie co to znaczy do 10% ale wiem ,że wiele użytkowników w tym ja sądziło że tyczy się to nowych klientów. Zamówiłem sprzęt za około 500zł po czym okazało się że naliczonego cashbacku jest 34zł. Po kontakcie z ich supportem dowiedziałem się że akurat na ten typ produktu jest 7% ale niestety nie byli w stanie mi powiedzieć gdzie jest to wyszczególnione na ich stronie..ale mówie spoko zawsze lepsze to niż nic
....Jednak dziś wchodzę na stronę i okazuje się że mój cashback to 0zł...a odpowiedź supportu to to, że pewnie użyłem kodu rabatowego i sklep odrzucił..oczywiście na ich stronie też przy opisie sklepu ciężko to znaleźć.
Nie wiem jak wy ale ja uważam że taki Cashback to trochę żart, wszędzie teraz zrobili od 0% do iluś tam % więc teoretycznie naliczać mogą tak jak im się podoba. Więc ja za taki cashback dziękuje i dziś się z nich wyrejestruję. Wolę dostać trochę mniej ale mieć jasne zasady niż taką loteria i zdawanie się na łaskę bądź niełaskę portalu.
17 Komentarzy
sortowanie:Sorry ale brzmi to trochę jak wpis kogoś z marketingu Tipli ;). Niestety wtedy kiedy ja kupowałem o kodach nic nie było napisane tylko gdzieś głęboko w regulaminie i nieprawda jest że nigdzie z kodami nie dostanę bardzo dużo stron z cashbackiem honoruje wszystkie kody albo te które są wyszczególnione na ich stronie. Problem z Tipli jest taki że wiekszosc cashbackow jest "do" i trzeba się mega napocić żeby znaleźć zasady kiety i jaka wartość zostanie naliczona. (Edytowano)
Właśnie sprawdziłem aktywności 3 komentarze i wszystkie wychwalają Tipli. Słaby macie marketing tak jak słaby jest wasz cashback;)
Fakt jest jednak taki, że trzeba zwracać uwagę na to ile % za dany produkt można dostać.
Tutaj znajdziecie trochę info. jaka jest generalna zasada "casjbacków": kantoronline.pl/blo…ne/ (Edytowano)