sty 19. 2023
Jak wygląda sprawa z wadliwym sprzętem od Apple po upływie rocznej gwarancji producenta w x-kom? Nie robią żadnego problemu z przyjęciem sprzętu w ranach rękojmi? Naprawiają ten sprzęt czy robią wszystko by stwierdzić,że problem ze sprzętem nie istnieje o nie wysyłają do serwisu. Nigdy nie miałem do czynienia z x-kom dlstego role zapytać bo chcę kupić AirPods Pro.
Aktualizacje społecznościowe
Różne
Skomentuj

5 Komentarzy

sortowanie:
Avatar
  1. Avatar
    A jakie ma to znaczenie czy to apple czy nie apple? Rękojmia to rękojmia.
    Avatar
    Autor
    Bo miałem już przypadek,że w Euro RTV AGD robili problemy by przyjąć iPhone w ramach rękojmi,a później ich serwis stwierdził,że i tak wszystko jest Ok.
  2. Avatar
    Na rękojmię idz ale najpierw radzę pisać do UOKiK za każdym razem jak postępujesz
  3. Avatar
    Autor
    Trochę poczytałem,popytałem i okazuje się,że,problemów ze sprzętem Apple po ponad roku od zakupu nie robi tylko Amazon. Wystarczy zgłosić oraz odesłać,a oni wymieniają sprzet na nowy lub zwrot kasy. Nawet miły gość z działu reklamacji w ME przyznał,że rękojmia to loteria gdyż sprzedawcy robią wszystko by nie uznawać rękojmi.
Avatar