sie 8. 2021
Witam,

Przesyłka z Ali od uznanego sprzedawcy, wysłane Aliexpress Standard Shipping.

Chińczyk wysłał tylko połowę zamówionych przedmiotów. Od razu założyłem spór (może trochę się pospieszyłem) z dowodami w postaci zdjęć.

Ali odrzuciło spór z uwagą, że nie dostarczyłem "valid post office certificate".
Udałem się więc na pocztę, gdzie pani wydrukowała mi printscreeny z śledzeniem ze strony PP (palmface) i powiedziała że więcej nie może mi pomóc.

Odrzuciłem "propozycje" Ali i dodałem zdjęcia ze śledzenia i z etykietą z paczki. Ali ponownie odrzuciło spór i zamknęło spór. Przenieśli też zamówienie do zakończonych, mimo że paczka nadal u nich figuruje jako niedostarczona. Wszystko trwało niecałe dwa dni. Chińczyk nawet nie widział sporu ani moich do niego wiadomości (unread).

Teraz mogę tylko się odwołać od decyzji w ciągu 7 dni.

Moje pytanie do Was jest czy rzeczywiście poczta może adresatowi wydać jakiś kwit z potwierdzeniem dostarczenia przysyłki?

Proszę o pomoc jeśli ktoś się spotkał z podobną sytuacją.


PS. Dalej pewnie zrobię chargeback na karcie z Zen i zobaczę jak działa ich support. Kwota na którą mnie chińczyk oszukał to jakieś 90 USD, części do chłodzenia wodnego PC.

Tracking w Ali coś nawalił i cały czas pokazuje że paczka jest na cle w Holandii. Pewnie dlatego że w centrum przeładunkowym zmienili shipping number. Tracking z poczty holenderskiej i polskiej działa jak należy. Universal Postal Union (agenda ONZ) pokazuje że przesyłka jest dostarczona.

Deklarowana i rzeczywista waga paczki to 1,5 kg, a pełne zamówienie powinno ważyć jakieś 3,5 kg wg danych ze specyfikacji produktu.
Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie
Dyskusje
9 Komentarzy
Prześlij Komentarz