Opublikowano 10 października 2022

Smartfon z mobile-city.pl

Witam,czy ktos mial stycznosc z sklepem mobile-city.pl,czy ich smartfony sa fabrycznie zaplombowane ?,i jak jest z gwarancja.Interesują mnie informacje od osób które tam zamawiały jakis sprzet elektroniczny/
Aktualizacje społecznościowe

12 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika PanMinus
    Nie ryzykuj - zostaniesz bez kasy i telefonu!
    Awatar użytkownika NickVolt
    Można prosić o źródło tych oszczerstw?
  2. Awatar użytkownika NickVolt
    Kupiłem tam M52 i żadnych problemów - telefon nówka, plomby na miejscu. Przy czym należy pamiętać, że telefon może być z innej dystrybucji niż Polska - w moim przypadku to było oczywiste, bo M52 nie występuje u nas w wersji 8GB, a taki własnie kupiłem. O obsłudze gwarancyjnej się nie wypowiadam, bo telefon działa bez problemu.
    Aby było ciekawiej, to wcześniej zamówiłem 6 GB w jednej z polskich sieci RTV (nie pamiętam już której - chyba Expert) i telefon miał wadę ekranu, więc poszedł do zwrotu. Takie uroki amoledów - w przypadku ips nigdy na takie coś nie trafiłem, a miałem ich znacznie więcej, niż amoledów. (Edytowano)
    Awatar użytkownika PanMinus
    Mowa o samsung galaxy m52? (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika Tomc4t
    Nigdy więcej zakupów w tym sklepie i odradzam każdemu. Reklamacja to same problemy na każdym kroku.
    Sprzedają telefon, który ma niedopracowane oprogramowanie, wiesza się, nie obsługuje aplikacji antywirusowych, a w konsekwencji się wyłącza i nie nadaje się do niczego. Dostają nagrania, gdzie widać jak telefon jest martwy, nie reaguje nawet na próby uruchomienia trybu awaryjnego. Dostali też korespondencję z firmą Realme, która potwierdziła, że ich zespół zna problem z wyłączaniem się aplikacji antywirusowych na telefonie. Metoda na reklamację, to wgrać ponownie oprogramowanie i nie brać w ogóle faktów pod uwagę. Jeszcze mają pretensje, że bez żadnego powiadomienia odsyłają telefon, a człowiek nie czeka i nie biegnie, żeby go odebrać. Widocznie zamknięcie w mentalnej kuli sprawia, iż nie są w stanie pomyśleć, że człowiek nie zawsze jest na miejscu i jego praca nie ogranicza się do przebywania w jednym mieście.
    Wady zostały wykryte do 6 miesięcy od sprzedaży telefonu, więc zgodnie z prawem istniały w momencie dostarczenia towaru. Firma jednak nie dba o dobro klientów i nie potrafi się zachować profesjonalnie, zamiast tego sprzedaje wadliwe telefony i nie uznaje reklamacji. Nie polecam firmy i podejścia do klienta. Jeśli nie chcecie tracić danych z telefonu, pieniędzy, czasu i nerwów, to omijajcie ten sklep szerokim łukiem.
Awatar użytkownika