Aby było ciekawiej, to wcześniej zamówiłem 6 GB w jednej z polskich sieci RTV (nie pamiętam już której - chyba Expert) i telefon miał wadę ekranu, więc poszedł do zwrotu. Takie uroki amoledów - w przypadku ips nigdy na takie coś nie trafiłem, a miałem ich znacznie więcej, niż amoledów."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/17808548","author":{"@type":"Person","name":"Tomc4t"},"datePublished":"2024-03-14T06:27:21.000Z","text":"Nigdy więcej zakupów w tym sklepie i odradzam każdemu. Reklamacja to same problemy na każdym kroku.
Sprzedają telefon, który ma niedopracowane oprogramowanie, wiesza się, nie obsługuje aplikacji antywirusowych, a w konsekwencji się wyłącza i nie nadaje się do niczego. Dostają nagrania, gdzie widać jak telefon jest martwy, nie reaguje nawet na próby uruchomienia trybu awaryjnego. Dostali też korespondencję z firmą Realme, która potwierdziła, że ich zespół zna problem z wyłączaniem się aplikacji antywirusowych na telefonie. Metoda na reklamację, to wgrać ponownie oprogramowanie i nie brać w ogóle faktów pod uwagę. Jeszcze mają pretensje, że bez żadnego powiadomienia odsyłają telefon, a człowiek nie czeka i nie biegnie, żeby go odebrać. Widocznie zamknięcie w mentalnej kuli sprawia, iż nie są w stanie pomyśleć, że człowiek nie zawsze jest na miejscu i jego praca nie ogranicza się do przebywania w jednym mieście.
Wady zostały wykryte do 6 miesięcy od sprzedaży telefonu, więc zgodnie z prawem istniały w momencie dostarczenia towaru. Firma jednak nie dba o dobro klientów i nie potrafi się zachować profesjonalnie, zamiast tego sprzedaje wadliwe telefony i nie uznaje reklamacji. Nie polecam firmy i podejścia do klienta. Jeśli nie chcecie tracić danych z telefonu, pieniędzy, czasu i nerwów, to omijajcie ten sklep szerokim łukiem."}],"commentCount":12,"interactionStatistic":0,"articleSection":"Sklepy: pytania i opinie"}