Niestety, ta dyskusja już wygasła
Zakończono

Skandaliczne zachowanie rtv euro agd

cze 3. 2021
Hej ogolnie jakos juz ponad miesiac temu oddalem pada od ps5 (dual sense) na reklamacje iż byl problem z przyciskami (twardio sie wciskalo itd). oddalem pada i liczylem na to ze jeszce w tym dniu odbiore pada bo raczej sama wymiana by trwala max 2 minuty a naprawa 15m. wiec po prostu liczylem na odbior pada w owym dniu. ale okazalo sie ze naprawa trwa 2 tygodnie pomyslalem no okej niech bedzie, troche czasu to jest jak na taka "błahostke" dosyc duzo moim zdaniem no ale okej. minely 2 dlugie tygodnie i dzwonie do sklepu po odbior, i co? odbior za kolejny tydzien ;DD super kupilem doslownie 2 dni przed oddaniem pada playstation plus i oczekiwalem max tygodnia na naprawe a rozszezylo sie do 2 tyg. potem do 3 a teraz juz ponad 3 tygodnie czekam no zajebsicie. stracilem miesiacswojego zycia i 40zl za playstion plusa (bo okolo tyle wychodzi na miesiac) czyli dochodzac do wniosku: minely ponad 1. - 3 tygodnie i dalej nie mam pada 2. - zmarnowalem 3 tygodnie ps plusa (40zl) 3. - zmarnowalem sam czas nadzieje na odbior pada :DD. nie wiem ogolnie mogli by mi go po prostu wymienic i to by trwalo 2 minuty ale woleli naprawic wielce wielki problem az 3 tygodnie ;P oczywiscie sam bym tego nie zrobil ze wzgedlu na strach ze cos zepsuje ale no bez przesady, to nie wymagalo raczej 3 tygodni. ogolnie nie polecam reklamacji w euro agd bo to jest tragedia.
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje
Najlepsze komentarze
15 Komentarzy
Prześlij Komentarz