RTV euro AGD i jakość ich obsługi.

8
gru 31. 2020
Chciałbym się podzielić doświadczeniami ze sklepem RTV euro AGD. Zamówiłem na stronie marketu ekspres do kawy z odbiorem w sklepie, zapłaciłem przez internet. Ekspres miał być do odbioru 2.01, ale dzisiaj (31.12) przyszedł SMS oraz e-mail z wiadomością, że ekspres jest już do odbioru w sklepie. Więc podjechałem do sklepu (10 km w jedną stronę). Na miejscu pracownikom było ciężko znaleźć moje zamówienie, prawie wydali by mi zamówienie kogoś innego na ten sam ekspres, ale uczciwie przyznałem że nie podawałem takiego nazwiska jak mi zasugerował sprzedawca. Po kilkunastu minutach szukania, poproszono mnie o poczekanie. I czekałem... po 20 minutach podszedłem do sprzedawcy, słyszałem hihy hahy pracowników. Sprzedawca poinformował mnie, że ekspres jest na miejscu, jest to dokładnie moje zamówienie, ale nie wiedzą czy mogą mi go wydać, by nie narobić zamieszania w systemie. Wzięli mój numer telefonu i mieli dać znać co dalej. Oczywiście zero odzewu. Pierwszy i ostatni raz kupiłem coś w takim sklepie. Dopiero gdy wszedłem w google i wpisałem "RTV euro COM reklamacja" znalazłem wiele tematów na różnych stronach o skandalicznej obsłudze i burdelu w systemie. Także przestrzegam i pozdrawiam serdecznie.
Aktualizacje społecznościowe
Sklepy: pytania i opinie
8 Komentarzy
Prześlij Komentarz