maj 12. 2020
Witam,

Mam do Was pytanie, co mam zrobić kiedy ta sieciówka nie dostarczyła opłaconego prze ze mnie telefonu, który zakupiłem 18.04.2020 roku. Z ich strony nie było kontaktu mailowego bądź telefonicznego, w sprawie mojego zamówienia i możliwych opóźnieniach z dostarczeniem towaru. Sam musiałem dzwonić na ich infolinię i to kilkukrotnie. Tłumaczyli się opóźnieniami, później że przekazują sprawę do pilnego wyjaśnienia, ostatnio że muszą wyjaśnić co się stało w ich magazynie i dlaczego nie został telefon wydany do wysyłki. Jest to moja pierwsza taka niemiła sytuacja gdzie na towar czekam taki długi czas. Szczerze mówiąc paczki z Chin przychodzą szybciej jak ta z tego sklepu. Poradźcie mi co mam z tym zrobić i co mogę ewentualnie uzyskać od nich za taki długi okres, w którym nie dostarczyli mi telefonu. Chciałbym zaznaczyć, że to miał być prezentem na urodziny.


Pozdrawiam
Grzesiek
Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie
Dyskusje
4 Komentarze
Prześlij Komentarz