Rozcięte plomby (opakowania) w telefonie kupionym jako nowy - Media Expert

wrz 29. 2021
Cześć,

Mam pytanie, czy zdarzyła się Wam sytuacja kiedy zamówiliście telefon jako nowy i dostaliście go z rozciętymi plombami producenta - chodzi mi o opakowanie.
Otóż mi się przydarzyła sytuacja, zamówiłem Sasmunga S21 z Media Expert, który przyszedł właśnie z rozciętymi plombami "DO NOT ACCEPT IF SEAL IS BROKEN" i zastanawiam się co z tym fantem zrobić. Chciałbym dodać, że po za oryginalnym opakowaniem producenta (Samsunga), całość była zapakowana w zgrzewaną folię.
Podejrzewam, że telefon pochodzi ze zwrotu.
Zanim skontaktuje się ze sklepem, chciałem Was zapytać o strategię jaką powinienem obrać. Czy macie może jakieś doświadczenia przy zgłaszaniu takich rzeczy do Media Expert? Czy jest sens się domagać wymiany produktu na inny (z pełnymi plombami)? Czy może powinienem starać się o częściowy zwrot kosztów?

Będę wdzięczny za każdy komentarz
Pozdrawiam
Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie
Dyskusje
16 Komentarzy
Prześlij Komentarz