mar 1. 2021
Cześć
Media Markt anulował mi zamówienie, które opłaciłem przelewem tradycyjnym z Revoluta. Tydzień temu wysłali przelew zwrotny na rachunek, z którego przelew doszedł do nich. Problem polega na tym, że nie jest to to rachunek, który należy do mnie (Revolut co prawda usunął już polskie rachunki, ale nie jest to też ten rachunek w PLN, który miałem wcześniej przed tą zmianą). Jest to jakiś numer konta w mBanku.
Sytuacja wygląda teraz tak, że w MediaMarkt twierdzą, że zrobili zwrot na poprawne konto (to, z którego otrzymali płatność), a w Revolucie twierdzą (rozmawiałem już z kilkoma agentami), że nie mają pojęcia co to za numer konta w mBanku i że MM wysłał przelew na złe konto.
Komu wierzyć i jak dalej popchnąć tą sprawę? Miał ktoś podobne doświadczenia?
Dodam tylko, że kilka razy robiłem przelew tradycyjny z Revoluta na swoje konto w Santander i faktycznie numer konta z którego otrzymałem przelew to był jakiś rachunek w Pekao (czyli inny niż ten mój lokalny Revolutowy)
Media Markt anulował mi zamówienie, które opłaciłem przelewem tradycyjnym z Revoluta. Tydzień temu wysłali przelew zwrotny na rachunek, z którego przelew doszedł do nich. Problem polega na tym, że nie jest to to rachunek, który należy do mnie (Revolut co prawda usunął już polskie rachunki, ale nie jest to też ten rachunek w PLN, który miałem wcześniej przed tą zmianą). Jest to jakiś numer konta w mBanku.
Sytuacja wygląda teraz tak, że w MediaMarkt twierdzą, że zrobili zwrot na poprawne konto (to, z którego otrzymali płatność), a w Revolucie twierdzą (rozmawiałem już z kilkoma agentami), że nie mają pojęcia co to za numer konta w mBanku i że MM wysłał przelew na złe konto.
Komu wierzyć i jak dalej popchnąć tą sprawę? Miał ktoś podobne doświadczenia?
Dodam tylko, że kilka razy robiłem przelew tradycyjny z Revoluta na swoje konto w Santander i faktycznie numer konta z którego otrzymałem przelew to był jakiś rachunek w Pekao (czyli inny niż ten mój lokalny Revolutowy)
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje
38 Komentarzy