Revolut zdezaktywował mi konto

4
gru 5. 2019
No więc tak: po 1,5 roku przygody z Revolutem nadszedł czas na pożegnanie z tą firmą. Nic wcześniej mnie nie informując po prostu zdezaktywowali konto, kartę i nakazują aktywację, czyli zdjęcie dowodu, paszportu itp. Rzecz w tym, że już wcześniej miałem w ten sposób konto aktywowane, tyle że na prawo jazdy. OK, ja to rozumiem, potrzebują mieć nową weryfikację, ale ponieważ nie dali mi wcześniej znać, że tak zrobią to zostały mi na koncie pieniądze. Nie jakoś dużo, ale 110 zł im przecież nie podaruję. Po rozmowach na czacie z Live Agentem okazuje się, że jedyną możliwością wykonania przeze mnie przelewu moich środków jest... weryfikacja. Dobra, zweryfikuję, ale tyle mnie widzieli. Idę gdzie indziej, pewnie do Curve. Dzięki za wysłuchanie moich gorzkich żali i może dzięki nim przynajmniej ktoś z Was zostanie uprzedzony.
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje
4 Komentarze
Prześlij Komentarz