Revolut włamanie na karte wirtualna

19
gru 9. 2019
Witam. Ktoś z mojej karty wyglada na to, że w Brazylii zapłacił za netflix. Oczywiście od razu usunąłem kartę i stworzyłem nową, myślicie, że jest możliwość odzyskania kwoty? Ktoś miał podobny przypadek? W jaki sposób mogli pozyskać dane?
213822-jTREp.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Revolut OkazjeRevolut KuponyRóżne
19 Komentarzy
napisz do live agenta. jak dodali subskrypcje, to moze pobierac dalej nawet jak usuniesz karte.
Spróbuj złożyć reklamacje. To ewidentnie ich wina.
bonek10/12/2019 16:28

Spróbuj złożyć reklamacje. To ewidentnie ich wina.


Na czacie powiedziała babka że mam się zgłosić do netflixa w pierwszej kolejności później ewentualnie podała mi jakiś link do zwrotów gdzie będą weryfikować.
Skontaktowałem się z netflixem. Potrzebuję ośmiu ostatnich cyfr karty, która już usunąłem cztery ostatnie cyfry to nie problem,ktos ma jakiś pomysł? Oczywiście revolut nie poda, ponieważ konsultant ich nie widzi.
Płacisz tą kartą też w innych sklepach? Miałem rok temu podobnie, ale u mnie się okazało, że sklep cdkeys przetrzymuje wszystkie dane o kartach w swojej bazie i ktoś sobie próbował kupić Ps4 na mój koszt.
Maczuga11/12/2019 06:01

Płacisz tą kartą też w innych sklepach? Miałem rok temu podobnie, ale u mni …Płacisz tą kartą też w innych sklepach? Miałem rok temu podobnie, ale u mnie się okazało, że sklep cdkeys przetrzymuje wszystkie dane o kartach w swojej bazie i ktoś sobie próbował kupić Ps4 na mój koszt.


Płaciłem tylko tą kartą zawsze, poprzez sklepy mi się nie udało uzyskać numerów,ale po ponownej rozmowie przez telefon z netflixem zablokowali konto całkowicie mimo, że nie przeszedłem weryfikacji tak więc ktoś się wbił na moje stare konto netflix gdzie była podpięta karta i wykupił zmieniając Maila jeszcze, niepotrzebnie usuwalem kartę w takim przypadku.
mjichau11/12/2019 06:24

Płaciłem tylko tą kartą zawsze, poprzez sklepy mi się nie udało uzyskać num …Płaciłem tylko tą kartą zawsze, poprzez sklepy mi się nie udało uzyskać numerów,ale po ponownej rozmowie przez telefon z netflixem zablokowali konto całkowicie mimo, że nie przeszedłem weryfikacji tak więc ktoś się wbił na moje stare konto netflix gdzie była podpięta karta i wykupił zmieniając Maila jeszcze, niepotrzebnie usuwalem kartę w takim przypadku.


To z usuniętej karty może pobierać pieniądze z konta revolut?
Słowo klucz: chargeback
pl.m.wikipedia.org/wik…ack

✅ A chargeback allows you to dispute a transaction with a merchant, if you were charged by mistake or if you were a victim of fraud;

✅ You should always try to resolve any issues directly with the merchant before requesting a chargeback - this should be reserved as a last resort to recover your funds;
blog.revolut.com/wha…it/
Victoremque11/12/2019 07:02

To z usuniętej karty może pobierać pieniądze z konta revolut?


Pobrali przed usunięciem;)
Danf11/12/2019 02:13

Słowo klucz: chargebackhttps://pl.m.wikipedia.org/wiki/Chargeback✅ A …Słowo klucz: chargebackhttps://pl.m.wikipedia.org/wiki/Chargeback✅ A chargeback allows you to dispute a transaction with a merchant, if you were charged by mistake or if you were a victim of fraud; ✅ You should always try to resolve any issues directly with the merchant before requesting a chargeback - this should be reserved as a last resort to recover your funds; https://blog.revolut.com/what-is-a-chargeback-and-when-should-i-use-it/


Zgłosiłem się dodatkowo z tym poprzez link podany orzez konsultantke na revolut, pożyjemy zobaczymy.
leeloo10/12/2019 01:27

napisz do live agenta. jak dodali subskrypcje, to moze pobierac dalej …napisz do live agenta. jak dodali subskrypcje, to moze pobierac dalej nawet jak usuniesz karte.


nie bedzie pobieralo mu dalej po zablokowanej karcie, to tak jakbys zablokowal karte bankową, nic z niej nie pobiora
Jest szansa, że ktoś po nas dostanie wirtualna karte i mu naliczy sie opłata?
Jakub_Koziel12/12/2019 10:11

nie bedzie pobieralo mu dalej po zablokowanej karcie, to tak jakbys …nie bedzie pobieralo mu dalej po zablokowanej karcie, to tak jakbys zablokowal karte bankową, nic z niej nie pobiora



Oczywiście, że mogą pobrać. W końcu nie wszystkie transakcje są online.
Jakub_Koziel12/12/2019 10:11

nie bedzie pobieralo mu dalej po zablokowanej karcie, to tak jakbys …nie bedzie pobieralo mu dalej po zablokowanej karcie, to tak jakbys zablokowal karte bankową, nic z niej nie pobiora


to sprobuj zaplacic w samolocie. da sie? pewnie da. za subskrypcje tez placisz aktywna karta - za subskrypcje, a nie jednorazowy dostep, wiec nawet jak ja zablokujesz to moga pobrac.


ka.milXSY12/12/2019 12:50

Jest szansa, że ktoś po nas dostanie wirtualna karte i mu naliczy sie o …Jest szansa, że ktoś po nas dostanie wirtualna karte i mu naliczy sie opłata?



na pewno maja zabezpieczenia zeby nikt inny nie dostal wykorzystanej karty
leeloo12/12/2019 13:11

to sprobuj zaplacic w samolocie. da sie? pewnie da. za subskrypcje tez …to sprobuj zaplacic w samolocie. da sie? pewnie da. za subskrypcje tez placisz aktywna karta - za subskrypcje, a nie jednorazowy dostep, wiec nawet jak ja zablokujesz to moga pobrac.na pewno maja zabezpieczenia zeby nikt inny nie dostal wykorzystanej karty


eh, a probowales kiedys usuwac karte bez anulowania subksrypcji przez revoluta? bo ja tak i nigdy nie mogli pobrac srodkow z karty ktora juz po prostu nie istniała, sama nazwa wskazuje JEDNORAZOWA KARTA WIRTUALNA, dalej chcesz sie zemna klocic? chyba wiem jak działa to w przypadku netflixa, gdybym nie wiedział to bym nie pisał o tym akurat przypadku
Jakub_Koziel13/12/2019 12:21

eh, a probowales kiedys usuwac karte bez anulowania subksrypcji przez …eh, a probowales kiedys usuwac karte bez anulowania subksrypcji przez revoluta? bo ja tak i nigdy nie mogli pobrac srodkow z karty ktora juz po prostu nie istniała, sama nazwa wskazuje JEDNORAZOWA KARTA WIRTUALNA, dalej chcesz sie zemna klocic? chyba wiem jak działa to w przypadku netflixa, gdybym nie wiedział to bym nie pisał o tym akurat przypadku


nie rzucam slow na wiatr, tak dziala to w przypadku revoluta:
3414617-aXc6q.jpg

3414617-EaEPa.jpg
Jakub_Koziel13/12/2019 12:28

nie rzucam slow na wiatr, tak dziala to w przypadku revoluta: [Obrazek] …nie rzucam slow na wiatr, tak dziala to w przypadku revoluta: [Obrazek] [Obrazek]


jest to mozliwe, ze pobierze, jak napisalem wczesniej.



Witam,

Mam pytanie miał z was ktoś tak, że konto na revoult zostało obciążone transakcją z nieaktywnej/nieistniejącej karty ?
w historii transakcji mam tak, że dana płatność była odrzucana np 10 razy bo karta nie aktywna a za 11 razem przeszło i pociągnęło kasę z nie aktywnej karty


To było cda, używałem przez jakiś czas później zamiast zrezygnować z subskrybcji zablokowałem kartę i zapomniałem o tym. I dopiero po kilku miesiącach pobrało kasę właśnie to mnie dziwi, bo jak by pobrało odrazu to bym wszedł i skasował subskybcje. A tak 3 czy 4 miesiące odrzucało transakcje a w 5 pobrało kasę. Teoretycznie po to jest blokada karty żeby to uniemożliwić. Ale jak to możliwe to trudno.


fly4free.pl/for…lix
Zablokowanie karty ani jej wygaśniecie przed niczym nas nie chroni, gdyż nasze zobowiązania pozostają w mocy. Zawsze przysługuje nam reklamacja (klient po ostatnich zmianach jest tutaj bardzo dobrze chroniony) a jeśli będzie bezskuteczna należy liczyć się z wizytą komornika. Oczywiście od pewnego progu opłacalności, bank raczej nie sprzeda wierzytelności na 10zł a przynajmniej ja o tym jeszcze nie słyszałem. Są za to inne zabezpieczenia na poziomie banku, który może wyłapywać podejrzane dla niego transakcje i je blokowac (np: w tych dwóch wymienionych przypadkach). Ale jest to w jego wykonaniu pełna uznaniowość i nie ma na co na nią liczyć jeśli ktoś chce spać spokojnie.
Edytowane przez: "_OkiDoki_" gru 13. 2019
Informacyjnie revolut zwrócił sam pełną kwotę z tym, że trzeba było zaakceptować zgody na powoływanie się w przypadku gdyby sprawy szły na policję.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst