maj 20. 2022
Witam, znowu mam problem z reklamacją monitora, tym razem sklep neo24 lub neonet, raz odpisują z tej domeny raz z tej drugiej, złożyłam rekojmię, dziura między ekranem a obudową patrz zdjęcia, a to jest to co mi odpisali:
Szanowna Pani,

W odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne numer 01N/016566/2022 informuję, iż roszczenie przekazane w zgłoszeniu reklamacyjnym nie mogło zostać uznane.

W oparciu o przyjęte zgłoszenie reklamacyjne, urządzenie zostało zgłoszone do autoryzowanego serwisu producenta w celu określenia przyczyn i charakteru zgłaszanej usterki. Działający na zlecenie NEONET S.A. przedstawiciel serwisu na podstawie przeprowadzonej ekspertyzy technicznej, wskazał, że sprzęt jest sprawny technicznie.

W związku z powyższym, zakupiony przez Panią towar jest w naszej opinii zgodny z umową. Właściwości towaru odpowiadają informacjom zawartym zarówno w oznakowaniu produktu, jak i specyfikacji.
Jednocześnie informujemy, iż sprzęt posiada wszystkie funkcje przynależne do tego modelu i może być w pełni wykorzystywany do celu, do którego został wyprodukowany

Napisałam im, że w takim razie chcę gwarancję, ale wydaje mi się, że rękojmia jest oddalona bezzasadnie.
536007-A1DmU.jpg536007-myWvz.jpg.536007-pZFbr.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Różne
Dyskusje

4 Komentarze