Rekojmia i nowy laptop a odmowa przez oleole.pl

lip 24. 2021
Kupiłem lapka na oleole.pl w promocji. Nowy - przyszedł z niedziałającą kartą sieciową. Wrócił na rękojmie z prośbą o wymianę.
Oleole po 13 dniach odpisało - "że nie możemy przychylić się do oczekiwanego sposobu zakończenia reklamacji ze względu na nadmierność kosztów, których wymagałaby wymiana towaru" - z tym że cały czas sprzedają ten laptop i jest on dostępny tylko w cenie sprzed promocji.

Co mogę dalej zrobić? W mailu piszą, że jak nie zgodzę się na naprawę to odeślą nienaprawiony. Naprawa mnie natomiast nie interesuje.

Dodatkowo nie da się mailowo tego załatwić, mimo, że tak się kontaktowali - wymagają telefonu na infolinie, gdzie pewnie trafię na cwaniaka przeszkolonego.
Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie
Dyskusje
21 Komentarzy
Prześlij Komentarz