Reklamacja XBOX - MS Store czy Allegro

1
kwi 20. 2020
Mam problem z XBOXem ("klikający" wentylator) zakupionym w oficjalnym sklepie Allegro. Chciałem podpytać czy może na podstawie Waszych doświadczeń jesteście w stanie podpowiedzieć gdzie lepiej go odesłać - MS Store cz Allegro? Z góry dzięki za każdą sugestię.
Aktualizacje społecznościowe
1 Komentarz
W sklepach stacjonarnych zawsze waliłem reklamację z tytułu rękojmi - sklepy rzadko kiedy wyrabiały się terminie 14 dni i musieli uznać moje roszczenia. W przypadku sklepów on-line wybieram zawsze producenta. Dzwoń na infolinię, zgłaszaj wadę i wyślij sprzęt. Warto zrobić sobie fotki konsoli przed wysyłką.

P.S. ktoś pamięta czasy gdzie po zgłoszeniu wady pada, na infolinii informowali o wysłaniu nowego bez odsyłania uszkodzonego? Można było wyszarpać darmowego pada piękne czasy
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst