kwi 22. 2023
Dzień dobry wszystkim,
potrzebuje pomocy - w moim dwu tygodniowym Pixelu 7 pękła samoistnie szybka od aparatu.
Poszedłem spać, wstałem, telefon zawsze na szafce nocnej, patrze się a tam piękna pajęczyna -,-
Czyli jednak opowiastki nie były mitem... zrobiłem research i faktycznie, takich ludzi jest od groma.
Wystarczy na twitterze zobaczyć - #pixel7brokencamera
Zgłosiłem się do amazon.de i ofc odesłali mnie do googla.
Po kontakcie z google z moim niemieckim od tłumacza dostałem odpowiedź.
"bardzo dziękuję za skontaktowanie się z pomocą techniczną Google i miłą pogawędkę, którą mogłem z tobą odbyć.
Dobra wiadomość: obudowa jest na gwarancji, a dział zatwierdził wymianę.
Zauważyłem, że jesteś teraz w Polsce.
Niestety nie możemy wysłać urządzenia zastępczego do Polski, ale możesz skontaktować się z nami ponownie, gdy będziesz w Niemczech lub możesz wysłać urządzenie członkowi rodziny lub znajomemu w Niemczech, a my możemy wysłać urządzenie zastępcze do tej osoby. "
I teraz pytanie co zrobić? Skorzystać z Mailboxde.com czy z czego innego aby im ten telefon na reklamację odesłać?
Odpisałem ze nie potrzebuje tel zastępczego, i czy mogę odesłać bezpośrednio z PL i czy oni mi do PL odedślą, jeżeli nie to czy mogę wysłać bezpośrednio do serwisu z PL a oni mi odeślą naprawiony telefon do skrzynki Mailboxde w niemczech i czekam na odpowiedź.
Macie jakieś porady jak to dobrze zrobić?
Dzięki.
potrzebuje pomocy - w moim dwu tygodniowym Pixelu 7 pękła samoistnie szybka od aparatu.
Poszedłem spać, wstałem, telefon zawsze na szafce nocnej, patrze się a tam piękna pajęczyna -,-
Czyli jednak opowiastki nie były mitem... zrobiłem research i faktycznie, takich ludzi jest od groma.
Wystarczy na twitterze zobaczyć - #pixel7brokencamera
Zgłosiłem się do amazon.de i ofc odesłali mnie do googla.
Po kontakcie z google z moim niemieckim od tłumacza dostałem odpowiedź.
"bardzo dziękuję za skontaktowanie się z pomocą techniczną Google i miłą pogawędkę, którą mogłem z tobą odbyć.
Dobra wiadomość: obudowa jest na gwarancji, a dział zatwierdził wymianę.
Zauważyłem, że jesteś teraz w Polsce.
Niestety nie możemy wysłać urządzenia zastępczego do Polski, ale możesz skontaktować się z nami ponownie, gdy będziesz w Niemczech lub możesz wysłać urządzenie członkowi rodziny lub znajomemu w Niemczech, a my możemy wysłać urządzenie zastępcze do tej osoby. "
I teraz pytanie co zrobić? Skorzystać z Mailboxde.com czy z czego innego aby im ten telefon na reklamację odesłać?
Odpisałem ze nie potrzebuje tel zastępczego, i czy mogę odesłać bezpośrednio z PL i czy oni mi do PL odedślą, jeżeli nie to czy mogę wysłać bezpośrednio do serwisu z PL a oni mi odeślą naprawiony telefon do skrzynki Mailboxde w niemczech i czekam na odpowiedź.
Macie jakieś porady jak to dobrze zrobić?
Dzięki.
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje Popularne
Poradnik - jak zrobić zakupy w tureckim PlayStation Store
Anonymous User
515
Roziennie
18
Polski Amazon, kupowanie na fakturę VAT
Anonymous User
119
20 Komentarzy
sortowanie:Dużo osób na pepperze z ich korzysta. Sam kupilem telefon na niemieckim MM i przez nich szedł.
poza tym tak sie konczy kombinowanie z zakupami, nie chca sprzedawac w PL to sie nie kupuje. kij im w oko
Z amazonu.de ciagle dostawałem odpowiedz że mam sie zglosic do googla, google ze ma byc wyslany z niemiec + niemiecki nr + dane do karty - ja mialem tyle problemow z PL.