Niestety, ta dyskusja już wygasła
gru 4. 2021
Tak jak zawsze mój starszy wujek wybrał się po paczkę z allegro do paczkomatu inpost. Po wpisaniu telefonu i kodu odbioru skrytka się otworzyła i była pusta... nic mniej nie było... wiec zakończył procedure i spróbował ponownie, ale końcowo paczki brak i nic nie odebrał... przestraszony wrócił do domu na drugi dzień dowiedziałem się o tej sytuacji (wujek mieszka na wsi i paczkomat jest daleko w innej miejscowości, wujek też nie jest z epoki nowych technologii, wiec proszę o zrozumienie...). Co teraz mamy zrobić? Kontaktowałem się z inpostem i przyjęli zgłoszenie i mieli się odezwać... 7 dni cisza, więc ponownie się skontaktowałem i powiedzieli, że sprawa jest dalej w toku i jak coś bedzie wiadomo będą się kontaktować. Czas mija... Co robić? Pepper-ki pomocy...

Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie
Skomentuj
Najlepsze komentarze
Avatar
ja bym poszedl do kościoła i pomodlił się o objawienie pełnej paczki
59 Komentarzy
  1. Avatar
    ja bym poszedl do kościoła i pomodlił się o objawienie pełnej paczki
  2. Avatar
    Może zgłosić kradzież? Są kamery, nie wiem co oni tyle zwlekają.
  3. Avatar
    Przede wszystkim, powinieneś kontaktować się w tej sprawie ze sprzedawcą, bo to sprzedawca jest odpowiedzialny za przesyłkę aż do momentu jej dostarczenia do klienta, więc to on powinien, w pierwszej kolejności interweniować w tej sprawie w Inpoście.
  4. Avatar
    Miałam podobnie 2 lata temu przed świętami. W mojej skrytce była czyjaś paczka (oddałam osobie którą ją zamawiała), a moją kurier zwrócił jako nieodebraną. Po zgłoszeniu na infolinię cofnęli ją z magazynu. Doszła po świętach
    Ja bym dzwoniła ciągle na infolinię.
  5. Avatar
    Autor
    Corgi04/12/2021 16:23

    ja bym poszedl do kościoła i pomodlił się o objawienie pełnej paczki


    byłem już w pięciu po 5 razy...

    jacko9004/12/2021 16:30

    Może zgłosić kradzież? Są kamery, nie wiem co oni tyle zwlekają.


    Dzwoniłem pare razy i dziś i wkońcu powiedzieli, że paczki nigdzie nie ma i ze mam zgłosić reklamacje na stronie in postu
    Edytowane przez: "szymi-szymi" gru 4. 2021
  6. Avatar
    Autor
    azaber04/12/2021 16:41

    Przede wszystkim, powinieneś kontaktować się w tej sprawie ze sprzedawcą, b …Przede wszystkim, powinieneś kontaktować się w tej sprawie ze sprzedawcą, bo to sprzedawca jest odpowiedzialny za przesyłkę aż do momentu jej dostarczenia do klienta, więc to on powinien, w pierwszej kolejności interweniować w tej sprawie w Inpoście.


    No właśnie a ja do inpostu pisałem i z nimi rozmawiałem/załatwiałem to... Aktualnie sprawa jest taka, ze każą mi reklamacje złożyć na stronie inpostu... Też tak zrobiłem i nwm czy dobrze zrobiłem... i czy teraz mam do sprzedawcy sie kontaktować czy jak?
  7. Avatar
    szymi-szymi04/12/2021 21:13

    No właśnie a ja do inpostu pisałem i z nimi rozmawiałem/załatwiałem to... A …No właśnie a ja do inpostu pisałem i z nimi rozmawiałem/załatwiałem to... Aktualnie sprawa jest taka, ze każą mi reklamacje złożyć na stronie inpostu... Też tak zrobiłem i nwm czy dobrze zrobiłem... i czy teraz mam do sprzedawcy sie kontaktować czy jak?


    W tym, że kontaktowałeś się osobiście z inpostem nie było niczego złego. Ale przede wszystkim, powinieneś równolegle zwrócić się do sprzedawcy. Jednak wciąż możesz, a nawet powinieneś to zrobić (interweniować u sprzedawcy), bo to na nim ciąży obowiązek dostarczenia Ci zakupionego przedmiotu, a Ty go przecież nie otrzymałeś. Jego odpowiedzialność przed Tobą, nie kończy się wraz z przekazaniem przesyłki firmie kurierskiej. Oczywiście to wszystko przy założeniu, że był to zakup konsumecki u przedsiębiorcy
    allegro.pl/pom…zh5

    Napisz do sprzedawcy, dokładnie opisz sytuację, oraz kroki jakie do tej pory podjąłeś. Jeśli posiadasz, możesz załączyć historię korespondencji z inpostem (np meilową). Masz prawo domagać się od sklepu, by dostarczył Ci, w ten czy inny sposób, to za co zapłaciłeś.
  8. Avatar
    InPost doskonale wie, że to zdarza się i przesyłki potrafią trafiać nie do tych skrytek co powinny. Miałem sytuację, że odbieram swoją przesyłkę, a w mojej skrytce jeszcze jedna paczka, oczywiście nie moja, bardzo duża i ciężka. Zadzwoniłem od razu, oni tej drugiej paczki nie mieli nawet w systemie. Niezłe jaja.
    Edytowane przez: "asimply" gru 5. 2021
  9. Avatar
    Kiedyś czekałem na dwie przesyłki, obie były w statusie w doręczeniu, ale tylko jedna zmieniła się w status do odbioru. Druga zaginęła, prawdopodobnie kurier się pomylił i trafiła do innej skrytki i ktoś ją sobie przywłaszczył. Zgłosiłem reklamacje, po 30 dniach ostatecznie dostałem zwrot wartości od ubezpieczyciela na podstawie screena z Allegro.
  10. Avatar
    Biedny wujek, teraz będzie wszystkim odradzał paczkomaty. Ja nigdy nie miałem problemu a paczek odebrałem pewnie sporo powyżej setki.
    Kiedyś czytałem, że Pan Rafał Brzostka poznał statystyki dotyczące problemów z paczkami. Statystyki nie wyglądały źle i osoby odpowiedzialne za nie mówiły, że problemów z dostarczaniem paczek jest bardzo mało. Na co Pan Brzostka, że za każdą paczka kryje się niezadowolony klient i chce to sprowadzić do zera. Nie wiem ile jest w tym prawdy, ile marketingu, ale ta firma ma coś, że chce być lepsza.
    Życzę szybkiego wyjaśnienia pustej skrytki.

    Ps. może wyślijcie link do tego postu Panu Rafałowi
  11. Avatar
    Zgłoś sprawę bezpośrednio w formularzu reklamacyjnym, nie żadne infolinie. Też trochę poczekasz, ale jest większa szansa, że coś zrobią. Ja dzwoniłem dwukrotnie w sprawie zaginionej paczki w odstępie 4 dni i dopiero za 2 razem Pani przyjęła zgłoszenie. Otrzymałem 2 maile od Pani po czym miałem oczekiwać nowych informacji. Po ponad 3 tygodniach po przypomnieniu się Pani na maila dostałem odpowiedź żeby zgłosić się w formularzu reklamacyjnym. Sprawa ciągnie się już od 15 października
  12. Avatar
    Zglos to do allergo. Dostanie zwrot kasy w ramach ochrony kupujacych. Mi inpost zgubił zwrot ktory robilam do sprzedawcay allegro o zworocili mi kase z allegro z programu ochrony kupujacuch.
  13. Avatar
    Desmos04/12/2021 23:40

    Biedny wujek, teraz będzie wszystkim odradzał paczkomaty. Ja nigdy nie m …Biedny wujek, teraz będzie wszystkim odradzał paczkomaty. Ja nigdy nie miałem problemu a paczek odebrałem pewnie sporo powyżej setki. Kiedyś czytałem, że Pan Rafał Brzostka poznał statystyki dotyczące problemów z paczkami. Statystyki nie wyglądały źle i osoby odpowiedzialne za nie mówiły, że problemów z dostarczaniem paczek jest bardzo mało. Na co Pan Brzostka, że za każdą paczka kryje się niezadowolony klient i chce to sprowadzić do zera. Nie wiem ile jest w tym prawdy, ile marketingu, ale ta firma ma coś, że chce być lepsza. Życzę szybkiego wyjaśnienia pustej skrytki.Ps. może wyślijcie link do tego postu Panu Rafałowi


    wiadomo, kazdy by chciał sprowadzić do zera.
  14. Avatar
    1. Na pewno skrytka była pusta? Czasami potrafi się dobrze i głęboko ukryć.

    2. Czy w czasie odbioru paczki nie były otwarte 2 skrytki? Innymi słowy czy w tym samym czasie inna osoba nie otwierała zdalnie swojej skrytki?
    Podczas odbioru na ekranie paczkomatu/aplikacji pojawia się rząd i kolumna właściwej skrytki.
    Edytowane przez: "Koszalineo" gru 5. 2021
  15. Avatar
    Mi w zeszłym tygodniu zaginęła paczka - analogicznie pusta skrytka - ale na szczęście, po telefonie odnalazła się następnego dnia. Byłem o tyle w gorszej sytuacji, że był to zakup na firmę, a nie konsumencki (różnica taka, że towar jest mój po wydaniu przewoźnikowi).

    Z innych incydentów, to paczka przyszła po tygodniu, to ze dwa lata do tyłu, też w okresie świątecznym, ale patrząc na statystykę, że przez 7-8 lat i kilkaset, jak nie grubo ponad tysiąc paczek to można wybaczyć takie niedogodności, szczególnie patrząc na konkurencję poczty polskiej, gdzie prawie każda przesyłka to incydent...

    W każdym razie, życzę powodzenia w szukaniu, albo szybkiej reklamacji
  16. Avatar
    azaber04/12/2021 16:41

    Przede wszystkim, powinieneś kontaktować się w tej sprawie ze sprzedawcą, b …Przede wszystkim, powinieneś kontaktować się w tej sprawie ze sprzedawcą, bo to sprzedawca jest odpowiedzialny za przesyłkę aż do momentu jej dostarczenia do klienta, więc to on powinien, w pierwszej kolejności interweniować w tej sprawie w Inpoście.


    To nieprawda.

    Zgodnie z prawem towar opłacony z góry należy do kupującego, sprzedawca ma tylko obowiązek dochowania należytej staranności przy wysyłce.

    Towar za pobraniem do momentu pobrania należy do sprzedawcy.

    Zawsze warto skontaktować się ze sprzedawcą, to prawda.
  17. Avatar
    azaber04/12/2021 21:35

    W tym, że kontaktowałeś się osobiście z inpostem nie było niczego złego. Al …W tym, że kontaktowałeś się osobiście z inpostem nie było niczego złego. Ale przede wszystkim, powinieneś równolegle zwrócić się do sprzedawcy. Jednak wciąż możesz, a nawet powinieneś to zrobić (interweniować u sprzedawcy), bo to na nim ciąży obowiązek dostarczenia Ci zakupionego przedmiotu, a Ty go przecież nie otrzymałeś. Jego odpowiedzialność przed Tobą, nie kończy się wraz z przekazaniem przesyłki firmie kurierskiej. Oczywiście to wszystko przy założeniu, że był to zakup konsumecki u przedsiębiorcyhttps://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/kto-ponosi-odpowiedzialnosc-za-zaginiona-przesylke-lDkng2OYzh5Napisz do sprzedawcy, dokładnie opisz sytuację, oraz kroki jakie do tej pory podjąłeś. Jeśli posiadasz, możesz załączyć historię korespondencji z inpostem (np meilową). Masz prawo domagać się od sklepu, by dostarczył Ci, w ten czy inny sposób, to za co zapłaciłeś.


    A co ma sprzedawca do tego? Kupujący otworzył skrytkę i to widzi sprzedawca, że paczka odebrana. Jeśli Ty jako kupujący masz pusta skrytkę to zgłaszasz to zaraz na ekranie inaczej wg. regulaminu i post jest all ok.
  18. Avatar
    bartoszzieba05/12/2021 21:07

    szczególnie patrząc na konkurencję poczty polskiej, gdzie prawie każda prz …szczególnie patrząc na konkurencję poczty polskiej, gdzie prawie każda przesyłka to incydent...


    Papier wszystko przyjmie, ale żeby takie bzdury wypisywać...
  19. Avatar
    Miałem taką samą sytuację. Paczka znalazła się po 3 dniach. Okazało się że kurier włożył nie do tej skrytki.
  20. Avatar
    Pepperysta06/12/2021 02:42

    Zgodnie z prawem towar opłacony z góry należy do kupującego, sprzedawca ma …Zgodnie z prawem towar opłacony z góry należy do kupującego, sprzedawca ma tylko obowiązek dochowania należytej staranności przy wysyłce.


    UOKiK się z tobą nie zgadza (tutaj w kontekście listów ekonomicznych).
Prześlij Komentarz
Avatar