wrz 7. 2022 (4 g, 41 min)
Mam pytanie do fachowców
Co robić skorzystałem z wpłatomatu Euronet wpłaciłem kwotę 2970,-
Komunikat odbierz zwrócone Banknoty 150,-
Nie otrzymałem żadnego wydruku co robić w takim przypadku pozostała kwota została w Bankomacie
Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie
Skomentuj

8 Komentarzy

sortowanie:
Avatar
  1. Avatar
    Serio?

    Działu Obsługi Klienta Euronet, którzy 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu pełnią dyżury pod numerem: 801 324 024 (dla telefonii stacjonarnej na terenie całej Polski) oraz + 48 22 519 77 71 (dla posiadaczy telefonów komórkowych oraz osób dzwoniących z zagranicy).
  2. Avatar
    Składasz reklamację do wystawcy (Banku) swojej karty płatniczej. Twój Bank kontaktuje się w Twoim imieniu z Euronet i na podstawie porównania Twojego salda rachunku (po wpłacie środków w maszynie) oraz rozliczenia wpłatomatu Euronet (będą mieć nadwyżkę) reklamacja zostanie rozpatrzona, a środki zwrócone na Twoje konto. Cały proces może trwać nawet do 60 dni.

    Możliwe, że poprzez kontakt bezpośrednio z Euronet, będziesz w stanie szybciej odzyskać pieniądze.
    Avatar
    Autor
    Skontaktowałem się z infolinią euronet powiedzieli że mam złożyć reklamację w swoim Banku czy jeszcze zrobić coś od siebie czy czekać te dwa tygodnie na odpowiedz miejsce miało na Galerii Katowickiej
    10734255-VOcB2.jpg
  3. Avatar
    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Wpłaciłeś 2970zł. Zwróciło Ci 150zł z jakiegoś powodu, a resztę potwierdziłeś i zatrzymało.
    Problem że nie dostałeś wydruku i nie wiesz na czym stoisz, bo pieniędzy nie masz na koncie.

    A teraz może i głupie, ale czy księgowanie jest natychmiastowe w euronecie? Wydaje mi się że nie i możliwe że jutro te 2820zł pojawi się jednak na Twoim koncie.

    A w przypadku problemów, to czy na automatach nie ma nr telefonu w razie problemów? Zgłaszasz im, zgłaszasz do banku i później jak przy rozliczeniu faktycznie zgadzać im się nie będzie, to zwracają.
    Avatar
    Autor
    Chciałem wpłacić za pomocą blik środki na swój rachunek odpaliłem aplikację wpisałem kod blik informacja proszę włożyć gotówkę maszyna zaczęła mielić później info odbierz zwrócone banknoty następnie coś wyskoczyło nie wiem czy to błąd i na tym koniec pieniądze nie zaksięgowały się na rachunku brak wydruku
    Nest Bank płatność blikem zawsze miałem księgowanie do 10min zgłosiłem sprawę na infolini Euronet odesłali mnie do Banku żeby złożyć Reklamacje
    10735951-GVohO.jpg
  4. Avatar
    bankomat powinien zapytac o kwote wplaty a ty potwierdzasz na ekranie
    Avatar
    Autor
    Powinno się pojawić coś takiego ale wystąpił jakiś błąd nie zdążyłem przeczytać
    10736656-LRdgH.jpg
Avatar