sie 31. 2021
Witam,

Mam problem z w/w promocją. Kupiłem 30.08 w Morelach płytę ASUS TUF Gaming B550-PLUS, paczka dotarła dzisiaj, i chciałbym skorzystać z cashbacku oferowanego przez ASUSa (w przypadku tej płyty to 180 zł).

Do rejestracji przechodzę z linka dostępnego tutaj:
promotion.asus.com/pl/…tac
jest w treści regulaminu:
promotion.asus.com/en/…eek

Posiadam konto ASUS z poprawnymi danymi, i wchodząc w ten 2 link wypełniam wszystko, aż dochodzę do wybrania produktu i wpisania nr seryjnego. Po wybraniu modelu TUF Gaming B550-PLUS i wpisaniu nr seryjnego, dostaję monit "Please enter a valid serial number". Pomimo, że ten sam wcześniej wpisałem w rejestracji produktu na moim profilu ASUS, i przeszedł bez problemu.

Ktoś ma jakiś pomysł? Najlepiej ktoś, kto z tego cashbacku skorzystał.

EDIT
1.09 - Dzisiaj spróbowałem ponownie i w końcu formularz zaakceptował nr seryjny. Odpowiedź od ASUSa dostałem taką samą jak kolega @majkel17, więc ani oni, ani morele nic nie podziałały.
Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie
Skomentuj

29 Komentarzy

sortowanie:
Avatar
  1. Avatar
    Autor
    Ja też już napisałem do morelek i ASUSa, będę robił aktualizacje jak coś się dowiem.
  2. Avatar
    U mnie tak samo, prawidłowy P/N nie wchodzi. Przypadek routera, gdzie cashback = 225ziko
  3. Avatar
    Mam podobny problem przy routerze RT-AC86U. Numer V/N niby poprawny, natomiast S/N odrzuca. Ktoś wie gdzie to można zgłosić?
  4. Avatar
    Mam dokładnie ten sam problem, chciałem dzisiaj zarejestrować moją B550-PLUS i dostaję informację że numer seryjny niepoprawny.
    Napisałem do supportu asusa, ale mają 48 godzin na odpowiedź. Jak odpowiedzą to dam znać.
  5. Avatar
    Odpowiedź wsparcia technicznego:

    "Dzień dobry, problem z rejestracją został zgłoszony dalej. Jak tylko otrzymam potwierdzenie pozwolę sobie na dalszy kontakt"...

    czyli czekam dalej
  6. Avatar
    Zakupiłem taką samą płytę, w tym samym dniu i w tym samym sklepie No i - oczywiście - mam dokładnie ten sam problem z cashbackiem Asusa.
  7. Avatar
    Dla routera RT-AX82U Promotional Product Serial już działa, ale trzeba jeszcze podać Promotional Product V/N i to nie działa nadal

    Już naprawili. Support załatwił to właściwie od ręki po mejlu na: [email protected]asus-promotion.eu (Edytowano)
  8. Avatar
    Tomasz_P.oz201/09/2021 11:20

    Zakupiłem taką samą płytę, w tym samym dniu i w tym samym sklepie No i …Zakupiłem taką samą płytę, w tym samym dniu i w tym samym sklepie No i - oczywiście - mam dokładnie ten sam problem z cashbackiem Asusa.


    Potwierdzam, że formularz zaczął działać. W przypadku płyty głównej TUF Gaming B550-PLUS trzeba tylko uważać, bo taka pozycja występuje 2 razy na liście i jeśli dostaniemy komunikat, że numer nie pasuje do wybranej pozycji, trzeba po prostu wybrać drugą pozycję o tej samej nazwie i będzie dobrze.
  9. Avatar
    Też u mnie zadziałało.
    Musieli coś naprawić, chociaż brak ponownego kontakty ze strony supportu.
  10. Avatar
    Około 16.07 (data wystawienia faktury przez VOBIS) zakupiłem Asus TUF Gaming B550-Plus. Czekam jeszcze na zwrot z promocji Gaming Week Q2 (zaakceptowano 25.07), natomiast do dziś jest ponoć jeszcze jakaś promocja z cashbackiem związana z wystawieniem recenzji jakiegoś produktu? Nie mogę natomiast znaleźć żadnego linka do tej promocji
  11. Avatar
    otrzymał ktoś wgl cashback od nich?
  12. Avatar
    U mnie zgłoszenie 1.09.2021, potwierdzone 6.10.2021 i nadal nie otrzymałem pieniędzy
  13. Avatar
    Autor
    Ja też, mimo, że potwierdzone nadal nie otrzymałem nic.
  14. Avatar
    Jak dobrze pamiętam to mieli na to 90 dni?
    To mają jeszcze czas
  15. Avatar
    @Classical_Bets
    @majkel17
    U mnie tak samo potwierdzone info o zatwierdzeniu Cashbacku zaraz minie 90 dni i nic ( 6 Grudnia) a można śmiało założyć, że teraz przez weekend kasa nie dojdzie, bo w weekend banki, nie mają sesji międzybankowych.
    Kasy na koncie jak nie było tak nie ma.
    Beznadziejny ten Cashback Asusa...
    Podsumowując Samsung czy MSI dostajesz zwrot na konto poniżej 18 dni i kasa na koncie, a czasami i szybciej.
    Asus od lat to samo, czytałem o rekordziście co czekał ponad 120 dni..
    Będę stanowczo rekomendował znajomym wybór innego producenta jeśli tak to ma wyglądać.

    P.S Linki do regulaminów promocji już poznikały ?, czy tylko ja nie mogę znaleźć? wyskakuje "page not found" (Edytowano)
  16. Avatar
    U mnie to samo - 90 dni minęło pierwszego grudnia, do dziś ani śladu kasy na koncie. Asus ewidentnie leci sobie w kulki.
  17. Avatar
    U mnie też brak cashback mimo potwierdzenia w sierpniu że zgłoszenie zarejestrowano i wystarczy tylko czekać na kasę.
  18. Avatar
    Dzisiaj dostałem mejla że wysyłają mi przelew przez Wise (transferwise) - zaakcetowane 6 października
  19. Avatar
    Autor
    I jak tam Panowie? U mnie nadal brak pieniędzy na koncie.
Avatar