wrz 8. 2020
Czy tylko ja mam problem ze zwrotami z aliexpress? Towaru nie ma, okres ochrony kupujących się skończył, otwieram disputa, a aliexpress odrzuca argumentując, że paczka jest nadal w tranzycie. Wcześniej bez problemu otrzymywałem zwroty za towary które zaginęły, a teraz ani towaru ani pieniędzy.
Aktualizacje społecznościowe
Zagraniczne zakupy
Skomentuj

13 Komentarzy

sortowanie:
Avatar
  1. Avatar
    Anonymous User
    Mat_123408/09/2020 14:01

    Tak to wygląda, nawet odwołanie się nie pomaga, mogę coś jeszcze zrobić w c …Tak to wygląda, nawet odwołanie się nie pomaga, mogę coś jeszcze zrobić w celu odzyskania pieniędzy?[Obrazek]


    No ale stary niewidomy jesteś? Przecież masz napisane co masz zrobić
  2. Avatar
    Nie tylko Ty. Jeśli zaznaczasz, że nie otrzymałeś towaru, a tracking pokazuje, że przesyłka jest w kraju docelowym (w naszym przypadku w Polsce), to system automatycznie blokuje skargę i powiadamia, aby czekać jeszcze X dni, ogłaszając jednocześnie, że po upływie tych X dni możesz tę skargę otworzyć i wtedy się tym zajmą.
    Ot tak sobie igrają z cierpliwością kupujących.
  3. Avatar
    Okres ochrony się nie skończył. To tylko twoje urojenie.
  4. Avatar
    Autor
    W moim przypadku wygląda to tak, że otwieram spór ( po odblokowaniu przez system ) a następnie aliexpress rozpatrza go negatywnie, odwoływanie się również nie pomaga. Czy w takiej sytuacji mogę jeszcze coś zrobić, aby odzyskać pieniądze za nieotrzymany towar? Kupuje od lat i wiem jak to działa, jednak od czasu Covid disputy mam rozpatrzane negatywnie przez Ali :c
  5. Avatar
    Mat_123408/09/2020 11:52

    W moim przypadku wygląda to tak, że otwieram spór ( po odblokowaniu przez s …W moim przypadku wygląda to tak, że otwieram spór ( po odblokowaniu przez system ) a następnie aliexpress rozpatrza go negatywnie, odwoływanie się również nie pomaga. Czy w takiej sytuacji mogę jeszcze coś zrobić, aby odzyskać pieniądze za nieotrzymany towar? Kupuje od lat i wiem jak to działa, jednak od czasu Covid disputy mam rozpatrzane negatywnie przez Ali :c


    Co im się niepodoba?
    m.bankier.pl/wia…tml
  6. Avatar
    Autor
    Tak to wygląda, nawet odwołanie się nie pomaga, mogę coś jeszcze zrobić w celu odzyskania pieniędzy?5049052-9in1N.jpg
  7. Avatar
    To Twoja wina. Samo otworzenie sporu to mało. Oni nie wnikają. To rejestrowana przesyłka? Jeśli nie to trzeba było napisać, że tracking jest tylko estymowany czyli z de, zrobić zrzut ekranowy z historią i dołączyć informację, że w Polsce to poczta informuje, jeśli jest przesyłka, a nie Ty masz chodzić sprawdzać. (Edytowano)
  8. Avatar
    Mat_123408/09/2020 14:01

    Tak to wygląda, nawet odwołanie się nie pomaga, mogę coś jeszcze zrobić w c …Tak to wygląda, nawet odwołanie się nie pomaga, mogę coś jeszcze zrobić w celu odzyskania pieniędzy?[Obrazek]


    Pokaż tracking. Wyżej dałem link jak możesz jeszcze odzyskać pieniądze.
  9. Avatar
    Autor
    Mam kilka takich przesyłek. Jedna z nich to PL000003381458
  10. Avatar
    Mat_123408/09/2020 16:40

    Mam kilka takich przesyłek. Jedna z nich to PL000003381458



    To nierejestrowane przesyłki.
  11. Avatar
    Autor
    Wiem, że to nierejestrowana przesyłka, wcześniej zwroty przechodziły bez problemu, dopiero teraz takie cyrki. W kolejnej przesyłce opisałem dokładniej problem, zobaczymy czy przejdzie.
  12. Avatar
    Miałam tak samo, wpisałam live agent w czacie i ktoś mi otworzył ten spór. Ale sprzedawca odrzucił żądanie zwrotu. Po jakimś czasie przesyłka jednak doszła.
    Przesyłka była już od miesiąca niby w Polsce. Myślę, że robią tej bo faktycznie wysyłają bez trackingu, a poczta ma w dupie że zgubi paczkę.

    Na mojej poczcie jest podobno setki paczek, które są nie doręczone, niby przez kowid (Edytowano)
  13. Avatar
    Udało się komuś coś wywalczyć? Niestety zapłaciłem blikiem i chargeback z karty nie wchodzi w rachubę. Próba wejścia na podany adres (helppage.aliexpress.com/buy…htm) kończy sie przekierowaniem na stronę główną. Jednym słowem lipa.
Avatar