Problem z płatnością nfc - revolut

2
lip 29. 2020
Potrzebuję pomocy, mam podpięta kartę revolut pod nfc. Od dwóch tygodniu odrzuca mi kartę przy próbie płatności w sklepach. Aplikacja Google pay oraz revolut zaktualizowana do najnowszej. Nie posiadam karty fizycznej. Żadnego limitu w aplikacji nie mam ustawionego. Wcześniej wszystko było okej
Aktualizacje społecznościowe
2 Komentarze
@Shelter a w jaki sposób odrzuca? Przykładasz do terminala i transakcja jest procesowana i dostajesz odrzucenie płatności po stronie banku/wydawcy/acquirera, czy przykładasz i daje błąd na terminalu - w stylu użyj innej karty, czy przykładasz i w ogóle nie czyta?
Obstawiam, że nr 1. Karta stała wirtualna czy jednorazowa podpięta? Ja miałem raz tak, że mi się karta zablokowała i nie mogłem jej odblokować. Chciała PINu i koniec, choć nie była pinowa. Usunąłem ją i dodałem kompletnie nową i wszystko zaczęło z powrotem poprawnie działać. Jak Ci nie zależy na numerze obecnej karty to możesz zawsze spróbować. Z tego co pamiętam chyba 2 karty na miesiąc można spokojnie zmienić. Od tego bym zaczął:)
Dziś specjalnie w Google Pay zmieniłem na kartę wirtualną Revolut płatność przeszła bez problemu.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst