Problem z paczką GearBest

4
lip 6.
Tak jak w tytule/temacie
Co powinienem zrobić w takiej sytuacji;
Zamówiłem sobie 3 przedmioty z jednego dostawcy/sprzedawcy na gb 14.06 i opłaciłem z góry czyli w kilka sekund, do teraz paczka ma opcje >dispatch faster
Obsługa 24/7 kłamie z góry podając daty wyssane z palca kiedy to nie będą wysyłać
Pierwszy raz dostałem informację że w ciągu 3 dni od tej rozmowy zrealizuja zamówienie
No nie zrobili tego
Po tych 3 dniach pisałem jeszcze raz i dostałem informację że wysyłać będą między 2.07-5.07 jest 6 więc z zapewnień specjalisty z czatu 24/7 nici

Mam czekać dalej czy w sumie co robić
Aktualizacje społecznościowe
GearBest OkazjeGearBest kody rabatowe
4 Komentarze
Kwota nie jakaś ogromną zamówienia prawie $11 ale jednak wolałbym dostać paczkę
Skoro nie wyslali to mozesz sprobowac przez support zrezygnowac z zamowienia i pisac o zwrot kasy, jesli tobie to odpowiada. A Jak chcesz paczke to napisz rekalamcje w sprawie opoznienia wyslania paczki. Mysle, ze i bez tego dostaniejsz jakies extra punkty za opoznienie. Ja mialem jzu taka sytuacje z 2 razy. Tylko nie pisalem zadnych reklamacji. Napisalem tylko do supportu z zapytaniem kiedy wysla bo juz minal termin na wysylke.
Edytowane przez: "Mowca" lip 6.
No ja pisałem dwa razy i inne daty dostałem więc w sumie średnio mialo to cel niestety
Fukirlip 6.

No ja pisałem dwa razy i inne daty dostałem więc w sumie średnio mialo to c …No ja pisałem dwa razy i inne daty dostałem więc w sumie średnio mialo to cel niestety


W maju miałem miesięczny poślizg wysyłki. A z kuponów 5-3$ w trzech zamówieniach wysłali częściowo. Po dostarczeniu zrobiłem ticket i zrócili za niewysłane przedmioty. Pamiętaj - gearbest to sklep z beznadziejną obsługą. Albo refund, albo dalej się kopiesz. Na szczęście to nie koń, i ty najczęściej wygrywasz. Ichacha!
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Najlepsze dyskusje

    Najlepsi sprzedawcy