lip 1. 2022
Witam. Od jakiś 4 miesięcy używam goodie jako cashback. Przez trzy mięsiące wszystko normalnie działało, bez problemów naliczało. Kupuję często na shopee i od czerwca nie naliczyło mi żadnej z ich transakcji. Pisałem do nich, poinformowano mnie, że nie widzą żadnej z transakcji. Ciasteczka usunięte. Nie mogę znaleźć przyczyny. Może miał ktoś podobną sytuację? Lub ktoś bedzie w stanie zaproponować inną alternatywę
Aktualizacje społecznościowe
Skomentuj

6 Komentarzy

sortowanie:
Avatar
  1. Avatar
    Mam to samo. Kręcą tylko nie wiadomo którzy
    Avatar
    Też tak mam. Napisałem prośbę o wyjaśnienie. Odpisali że sprzedawca odmawia wypłacenia cashbeku
  2. Avatar
    Bo goodie to są bardziej uczciwe firmy na rynku. Może i cash back niższy ale przynajmniej naliczają.
  3. Avatar
    Autor
    To może jakaś propozycja? Chciałbym zmienić ale nie wiem na jakie
  4. Avatar
    Polecą Ci letyshop, Ty zrobisz sobie nadzieje, że Ci jednak będą Ci wszystko uznawać, a będzie jak z goodie. Jeszcze może przyjść nadzieja, że trafisz na te dziesiątki procent dla cashbacku, a potem się okaże, że więcej przepłacisz za daną kategorię np. na allegro, niż z cashbacku odzyskasz.
  5. Avatar
    stolek1904/07/2022 20:04

    To może jakaś propozycja? Chciałbym zmienić ale nie wiem na jakie


    Ja korzystałem z goodie, picodi i letyshops (i każdy z serwisów ponad rok).

    Za goodie nie przepadam (stosunkowo mały cashback) i niezbyt mi się podobał poziom obsługi (odpowiedzi, czas oczekiwania).

    Letyshops daję 4-kę (w szkolnej skali) - od czasu do czasu można znaleźć bardzo atrakcyjne kwoty cashbacku, prawie wszystkie cashbacki mi się naliczyły, a czasami są super promocje na polecanie serwisu (raz dostałem 150 PLN za polecenie serwisu 3 osobom). Ten serwis ma jednak mankament - trzeba być cierpliwym bo czasami czeka się 3-4 miesiące na uznanie zwrotu (taka po prostu specyfika, mi po pewnym czasie przestało to przeszkadzać).

    Picodi daję 5. Cashbacki się naliczają w około 95% sytuacjach (z mojego doświadczenia), a jak coś się nie uda to pomoc bardzo szybko odpisuje (i bardzo często z decyzją na korzyść Klienta). No i w sumie mają chyba najwięcej partnerów (a przynajmniej wśród sklepów, w których ja kupuję). Proponowane % zwrotu są wyższe niż w goodie (przeważnie). (Edytowano)
Avatar