sty 15. 2023
Cześć, jakoś 3 miesiące temu zarezerwowałem pobyt w zakopanym na okres ferii zimowych. Sęk w tym, że zapłaciłem 70zl za 10dni wraz ze śniadaniem taką mieli ofertę. Cały czas byłem przekonany że bez względu na cenę, po rezerwacji na bookingu hotel musi uhonorować taką rezerwację bez względu na błąd z ich strony lub po prostu zapewnić inne zakwaterowanie w tym terminie. Nie było by problemu gdyby nie to, że pisałem do booking przez maila oraz dzwoniłem do obiektu. Pani z obiektu powiedziała że nie wie co z tym zrobić a booking nie odpowiadał. Wczoraj się do nich dodzwoniłem i jedynie przeprosili za to że nie odpisywali ani nic nie zrobili z zaistniałą sytuacją. Mogą jedynie anulować mi rezerwację i nic więcej. Spodziewałem się czegoś więcej od nich niż pustych przeprosin. Nie mogę zmienić terminu urlopu bo z nim ciężko. Nie powinienem dostać rekompensaty lub inne zakwaterowanie od strony bookingu? Ich wina że nie skontaktowali się ze mną ani nic nie wyjaśnili. Wychodzi na to że jakbym tam pojechał to na miejscu by się okazało że nie mamy dachu nad głową. Kolega z recepcji mówił że takie coś muszą uhonorować bez względu na cenę. Ktoś coś poradzi co mam z tym zrobić? Mogę coś ugrać? Dziękuję bardzo za podpowiedź
Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie
Skomentuj

3 Komentarze

sortowanie:
Avatar
  1. Avatar
    Przez 3 miesiące żyłeś nadzieją że wykupiłeś 10dni z śniadaniem za 70zł i to w Zakopcu Przecież to jak wygrać w lotto podobne szanse. Pewnie powołają się na błąd i rażącą niską cenę i tyle im zrobisz. Dlatego nic nie odpisywali i tylko booking coś może chyba pomóc.
    Avatar
    Autor
    No właśnie booking mi odwołał rezerwację z przeprosinami że wcześniej się ze mną nie skontaktowali. Słabo z ich strony. Ale tak, żyłem z nadzieją że rezerwację taka trzeba uhonorować bez względu na cenę. Sami taką wystawili
  2. Avatar
    W regulaminie Booking jest, że jeśli cena odbiega znacznie od normy, to ten może anulować rezerwację. Również obiekt może odwołać rezerwację, jeśli nie doszło do płatności w wyznaczonym terminie (wystarczy, że stwierdzą iż coś nie poszło z płatnością).