Poziom komentarzy w wątkach dt damskiej bielizny

29
gru 15. 2020
@Cad@Pepper@zorka@mementomori@Musiol@Minbaria

Raz, tylko raz, wstawilam okazję dotyczącą damskiej bielizny, bo natychmiast pojawiły się tak cenne komentarze, jak pierwszy na tym screenshocie:
339270-GFVJn.jpg
@Musiol zasugerował, że chce więcej zdjęć, co wydało mi się trochę naciągane, bo wystarczyło kliknąć na stronę producenta, żeby szaleć do woli. Czy chodziło o bieliznę, czy o kształty modelki.

Odpisałam więc i błyskawicznie dostałam odpowiedź z dużą dawką manipulacji, a niespecjalnie przekonywającą pod kątem marketingu czy reklamy per se.
339270-ztEX4.jpg
Przewróciłam oczami i odpisałam. Przy okazji pojawił się kolejny proroczy wpis...
339270-MTxfc.jpg
Niewiele trzeba było czekać, żeby pojawił się taki kwiatek:
339270-zVBYP.jpg
Za to plusów, jak nie było "milyjonami", tak nie było, bo to nie najtańsza marka i wiedziałam , że tłumy tam nie ruszą. A zdjęcia i tak dobrałam pod poziom zainteresowanych samą bielizną...
339270-T4Xri.jpg
I teraz pytanie za 100 punktów - czy kolega Musiol jest reprezentatywnym przedstawicielem administracji i segment, do którego ma apelować Pepper, pokrywa się z tym Pornhuba? Czy może są zdania odrębne, a target Peppera jest szerszy niż erotomani-gawędziarze?

W tym drugim przypadku może warto byłoby się zastanowić, co zrobić, żeby kobiety nie czuły zażenowania na myśl o wstawieniu okazji dotyczącej bielizny, a może i np. zabawek erotycznych lub zdrowia intymnego kobiety.

Administracjo, chcecie mieć zdrową atmosferę na Pepperze?
Aktualizacje społecznościowe
Różne
Najlepsze komentarze
29 Komentarzy
Prześlij Komentarz