POTWIERDZENIE KARTY NA AMAZON.DE

1
cze 14. 2017
Moja historia z amazonem zaczęła się 09.06.2017 zamówieniem samsunga S7 z tej okazji pepper.pl/pro…460 . Otrzymałem potwierdzenie mailem że zamówienie dotrze między "środa, 12 lipca-poniedziałek, 14 sierpnia" nawet mi to odpowiadało bo miał to być prezent na urodziny żony które ma po tej dacie, myślę środki na karcie są ( karta używana do podróży za granicę,do płacenia i wybierania z bankomatów bez prowizji ,przelewane tylko tyle ile trzeba w razie utraty żeby nie było żalu :P ) nic tylko czekać ...
10.06 przychodzi mail:
"Guten Tag,




um Ihre Bestellung weiter bearbeiten zu können, benötigen wir Ihre

Unterstützung beim Abgleich Ihrer Zahlungsdaten. Der Zugang zu Ihrem

Kundenkonto ist während dieser Prüfung vorübergehend nicht möglich.

Bitte eröffnen Sie bis zum Abschluss der Überprüfung kein neues

Kundenkonto.




Ihre Bestellung wird 3 Tage für den Datenabgleich aufrechterhalten. Nach

Ablauf dieser Frist wird Ihre aktuelle Bestellung automatisch

storniert.




Bitte lassen Sie uns eine aktuelle Kreditkartenabrechnung zukommen, aus der Folgendes hervorgeht:




- der Karteninhaber


- die Kreditkartennummer


- die gespeicherte Rechnungsadresse




Geben Sie bitte Ihre Bestellnummer und Ihre E-Mail-Adresse an, um die Bearbeitung innerhalb von 24 Stunden zu gewährleisten.




Unsere Faxnummer finden Sie auf der Hilfeseite von Amazon.de:



amazon.de/fax




Sollten Sie keinen Zugang zu einem Faxgerät haben, so können Sie uns die

Kreditkartenabrechnung per Post an folgende Adresse senden:




Amazon.de GmbH


Abteilung: Adressen-Bestätigung


Gewerbepark D55


D-93059 Regensburg




Nach erfolgter Überprüfung benachrichtigen wir Sie per E-Mail.




Wir hoffen auf Ihr Verständnis für diese Sicherheitsmaßnahme, die zum Schutz unserer Kunden durchgeführt wird.




Freundliche Grüße




Amazon.de"

Powiem tak, fax znaleźć żeby wysłać, graniczy z cudem(fax online w necie nie chciał przejść - 5 zł + pół niedzieli stracone) bo nawet Poczta Polska nie świadczy takiej usługi (przynajmniej u mnie w mieście). Jest sposób żeby mail wysłać na taki adres [email protected] ( mail otrzymałem podczas rozmowy z konsultantem- ale potem znalazłem na ich stronie amazon.de/gp/…050 )w tytule numer zamówienia + mail na który konto założone ). 12.06 poniedziałek dostaje mail:
"Guten Tag,




Sie können Ihr Kundenkonto ab sofort wieder uneingeschränkt nutzen.


Bitte überprüfen Sie gegebenenfalls den Status Ihrer Bestellungen und schreiben Sie uns, falls Sie noch Fragen haben sollten.




Sie erreichen uns über das Kontaktformular auf unseren Hilfeseiten.




Freundliche Grüße




Amazon.de"

myślę świetnie wszystko ok, konto odblokowane

zamówienie wisi. 13.06 rano dostaje mail że realizacja zmówienia została

przyśpieszona i zamiast czekać do "12 lipca 2017 - 14 sierpnia 2017"

telefonik zostanie wysłany "19 czerwca 2017 - 20 czerwca 2017" no ja

już cały w skowronkach, idę sobie w dobrym humorze do pracy. Po powrocie

zaglądam na konto amazona a zamówienia nie ma nic, ciśnienie

mi rośnie, więc sprawdzam pocztę nic.... ciśnienie dalej rośnie ... znowu infolinia ... Pani nie bardzo wie co się stało

... po konsultacji z kimś dowiaduję się że to system sam anulował!!!!

innymi słowy spełnił groźbę z pierwszego maila ... mówię że to nie moja

wina że spełniłem nie bez straty nerwów i czasu wszystkie ich wymagania i że chcę kupić ten telefon po tej cenie po której

zamówiłem a Ona mi na to że nie może przywrócić anulowanego zamówienia i

proponuje po cenie o 50 eur wyższej, więc wylałem na nią swoją

frustracje ( oczywiście kulturalnie ) i podziękowałem za rozmowę. Tak

jak ktoś wspomniał tak jak by nie chcieli sprzedać i nie sprzedali

oczywiście po promocyjnej cenie.
Aktualizacje społecznościowe
1 Komentarz
Mam to samo, nieracjonalne zablokowanie konta, i prosba o LISTOWNE przestanie numeru karty... kpina. Wszystko podalem im na tacy, na karcie sa srodki do oplacy zamiowienia, adres dostawy podany a oni chca jakies potwierdzenia, jak maja tylko sciagnac kase z konta...

Omijac ten sklep szerokim lukiem. NA ebay, allegro, aliexpress i innych mneijszych sklepach wszystko bezproblemowo (i to tymi samymi kartami tylko najczesciej w dolarach). To to ma byc ten gigant amazon? Chyba ktos sie tam z %^ujem na lby pozamienial.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Najlepsze dyskusje