Porada dotycząca reklamacji zegarka. Zwrot pieniędzy, czy walczyć o wymianę na nowy model?

lip 1. 2022
Witam, miałem problem od zakupu z moim g-shockiem gxw-56bb-1er. Najpierw zaczął parować pod szkiełkiem po wyjściu na zewnątrz. Reklamacja została uznana, a zegarek po niemal 1,5 miesiąca wrócił do mnie. Niestety po chwili okazało się, iż po naprawie gwarancyjnej przestało działać ładowanie solarne, ani nie można go było wybudzić z trybu power saving po dostarczeniu światła. Wysłałem go ponownie do naprawy gwarancyjnej i tym razem po miesiącu sklep Timestore odpisał mi, iż nie można naprawić zegarka, a w związku z tym, że nie mają tego modelu na magazynie to proponują zwrot pieniędzy. Problem jednak w tym, że na ich stronie widnieje ten zegarek, więc można go kupić. Oczywiście cena poszybowała do góry, co jest przyczyną braku chęci do wymiana zegarka na nowy. W związku z tym, co doradzilibyście robić dalej? Wziąć pieniądze i kupić u konkurencji innego g-shocka, czy walczyć by jednak wysłali mi nowy zegarek, który mają na stanie, jeżeli wciąż go sprzedają?
Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie
Dyskusje

13 Komentarzy