Niestety, ta dyskusja już wygasła
wrz 24. 2021
Cześć zamówiłem 3 tygodnie temu dysk sn550 ze wstawki za 77eur, wszystko poszło sprawnie i już siedzi w kompie.

Dnia 16.09 zamówiłem kartę graficzną i następnego dnia 17.09 dostałem email że zablokowali mi konto ze względu na podejrzaną aktywność(przeczytałem że jest to ochrona jeśli ukradziono karte i robi sie zakupy na wysokie kwoty)

OK, uzupełniam formularz na stronie amazona i wysyłam.
Dostaje odpowiedz że nie są w stanie zweryfikować czy to ja. Wysyłam więc mail z dokumentami na [email protected]amazon.de i znów mogę wypełnić formularz na stronie.

Taka zabawa w kółko trwa już tydzień po 2-3 razy dziennie uzupełniam dane i wciąż nie są w stanie zweryfikować to pisze maila i formularz znów się pojawia.

Teraz co im wysyłam:
-potwierdzenie karty revolut
-potwierdzenie konta revolut
-wyciąg z konta revolut z widoczną transakcją za dysk 77euro
-zdjęcie kartki z ręcznie napisanymi danymi, nr zamówienia I FIZYCZNĄ PLASTIKOWĄ KARTĄ REVOLUT LEŻĄCĄ NA KARTCE z oczywiście widocznymi 4 ostatnimi cyframi, datą ważności i moim nazwiskiem.

Oprócz tego wysłałem im ten mityczny fax na nr 49.....

Wiem że moje zamówienie jest juz dawno anulowane i w sumie mam juz głęboko w poważaniu tego amazona, ale mam aktywowany prime i boję sie że zaczną mi sciągać kase z tej "niezweryfikowanej" karty a ja dostępu do konta nie mam. Dodatkowo co jeśli dysk padnie to nie mam jak utworzyć reklamacji.
Pomóżcie proszę, albo napiszcie co jeszcze tym idiotom mogę wysłać żeby przeszło weryfikacje.
Aktualizacje społecznościowe
Zagraniczne zakupy
Dyskusje
1 Komentarz
Prześlij Komentarz