sie 10. 2022
Cześć, w dniu wczorajszym zleciłem wypłatę caschbacku na konto.
Chwilę po tym otrzymałem maila(patrz niżej).
Czy to standardowe podejście? Nigdy wcześniej nie spotkałem się z taką sytuację przy innych firmach z podobną usługą.

Kontaktujemy się z Tobą w związku z wypłatą środków cashback. zgłoszoną z Twojego konta Picodi.
Aby autoryzować zlecenie, prosimy o przesłanie danych które są wymagane do przeprowadzenia weryfikacji tożsamości oraz wypłaty czyli imienia, nazwiska oraz adresu pocztowego.
Możesz to zrobić przesyłając nam zdjęcie lub zrzut ekranu z:

* Wyciągu bankowego
* Wyciągu z karty kredytowej
* Rachunku za media
* Zezwolenia na pobyt
* Dokumentu ubezpieczeniowego
* Dokumentu podatkowego
* Zestawienia płac lub oficjalnego dokumentu płacowego od pracodawcy
* Alternatywnie - dokumentu tożsamości o ile ma wpisany adres.
Aktualizacje społecznościowe
Zadaj pytanie
Dyskusje

1 Komentarz