gru 27. 2019
Witam, otóż mam taki problem, że mój zakupiony 11 grudnia mi 9t pro przestał być aktualizowany przez tracking - zatrzymał się 20 grudnia na wyjeździe z Neuenstein, tuż po informacji, że etykieta jest nieczytelna. 24 grudnia zadzwoniłem na infolinie i chyba sprzedano mi kit, Pani powiedziała mi, że paczka faktycznie jest w Polsce i będzie na piątek (mimo, że internetowy tracking nie był aktualizowany). Dzwoniąc dzisiaj dostałem informację, że potwierdzenia dojścia do Polski wcale nie było, a sprawa paczki jest wyjaśniana - czyli najprawdopodobniej została zagubiona. Czy jest coś co jestem w stanie z tym zrobić jako kupujący? Pisałem do banggood na livechat, ale nie dostałem żadnej konkretnej informacji, napisałem też maila ale na odpowiedź będę musiał poczekać. I co do zwrotu w razie faktycznego zagubienia, płaciłem przez PayPal, ale nie dokupiłem ubezpieczenia, a ostatnio przeczytałem, że zdarzało się odrzucenie zwrotu przez PayPal z racji jego braku - prawda to?
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje
17 Komentarzy