Paczka aliexpress - spór

38
wrz 24. 2020
Mam problem i szukam kogoś kto może się już z tym spotkał.

Zamówiłem na Ali (a zamawiałem już ponad 300 przedmiotów) bramkę do Smart Home od Xiaomi.
Paczka została obsłużona przez Dział Logistyki serwisu AliExpress więc jak mniemam to oni nadawali paczkę a nie sprzedający.
Z chwilą kiedy dostałem maila że paczka jest w PL zaciekawiło mnie że nie pojawiła się w aplikacji inpost (wybrałem opcję do paczkomatu). Wrzuciłem numer do alipaczki a tu info: "paczkomat docelowy wro16l" - czyli jakieś 220 km od mojego miejsca zamieszkania, "paczka czeka na odbiór". Zadzwoniłem na infolinię i podałem swoje dane, potwierdzili że paczka
301679.jpg nadana na inne imię, nazwisko i tel. Założyłem spór. Wysłałem screena z alipaczki i aplikacji inpost (o braku takiego nadania). Odrzucono. Każą mi załatwić dowód że paczka nie jest na mnie co oczywiście nie da się zrobić bo RODO, tajemnica korespondencji i inne takie.
Napisałem do inpostu z prośbą o pisemne potwierdzenie niezgodności danych (choć wątpię że cokolwiek dadzą) Zasugerowałem Ali aby oni skontaktowali się z przewoźnikiem (co pewnie i tak nie zrobią).

#stówkawplecy

Jakieś rady?
Aktualizacje społecznościowe
Zagraniczne zakupy
Dyskusje
Najlepsze komentarze
38 Komentarzy
Prześlij Komentarz