Niestety, ta dyskusja już wygasła
Opublikowano 18 stycznia 2024

Orange Ochrona Smartfona Premium

Cześć,

Czy ma ktoś z Was włączoną usługę "Ochrona Smartfona Premium" w Orange?
Jak to jest z tymi naprawami, korzystał ktoś z Was i rzeczywiście naprawili telefon, czy trzeba było dopłacać bo 'coś tam'?

Potrzebuję opinii bo myślę nad zmianą telefonu na coś droższego przy okazji z ubezpieczeniem na "w razie czego"
Aktualizacje społecznościowe

Kategorie

3 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Musti235
    - Statystycznie sprzęty najczęściej psują się w 3 roku użytkowania.
    - Wszystkie elektromarkety i sprzedawcy elektroniki nakazują (w miarę możliwości) wciśnięcie wszystkim konsumentom wszystkie możliwe rozszerzone gwarancje pakiety i ubezpieczenia.
    - Rozszerzone gwarancje kosztują ułamek ceny nowego urządzenia.
    - Rozszerzone gwarancje działają a elektromarkety i ubezpieczalnie z własnej kieszeni pokrywają koszta naprawy (nigdy nieopłacalne z perspektywy klientów) i/lub rozdają nowe sprzęt, nie bacząc na własny zysk - aby tylko polskie dzieci miały przez długie lata dostęp do sprawnego sprzętu

    Jeden z powyższych punktów musi być nieprawdziwy i osobiście mam pewne podejrzenia który xD

    Więc może jest jednak powód dla którego jest co roku pół tysiąca skarg na "rozszerzone gwarancje" do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta.
    I co jakiś czas robią się w miarę głośne historie w stylu "miałem najdroższego iPhona a w ramach rekompensaty z ubezpieczenia dostałem najtańsze Xiaomi",
    albo "musiałem dopłacić za wymianę ekranu 1000 zł (a w serwisie kosztowałaby 800 zł)",
    albo "roszczenie odrzucone bo pies/wichura/błoto/rower to nie jest nieszczęśliwy wypadek tylko pies/wichura/błoto/rower więc się nie kwalifikuje u nas",
    i tym podobne.

    money.pl/gos…tml
    Awatar użytkownika tkmeisterooo
    Autor
    Okej, czyli lepiej odkładać te pieniądze na nowy sprzęt niżeli pchać je do kieszeni ubezpieczalni

    Dziękuję!
  2. Awatar użytkownika kub_oloo
    Ja byłem zadowolony. Zawsze korzystam z tego typu usług, gdy kończy mi się ich ważność. Wymieniają mi elementy w telefonie dając mu kolejne kilka lat użytkowania.

    Konsultantka Orange opowiadała mi, że ich klient co rok wymieniał Galaxy Flip (wpadł mu pod samochód), a że telefon nie był już produkowany, tylko nowy model, to dostawał model wyżej. I tak co rok.