Opinie o przedłużonej podstawowej "gwarancji" w rtveuroagd (Hestia)

2
sty 13.
Dobry.

Są tu ludzie mający za sobą zgłaszanie usterki w ramach tej usługi?

Jakieś 4,5 roku temu dołączyłem do zakupu tv opcję podstawową właśnie na 5 lat - tak, teraz wiem, że przepłaciłem ale czasu nie cofnę.

W każdym razie chcę zgłosić usterkę - jak to zrobić aby z miejsca nie odesłali mnie z kwitkiem (usterka która powoduje, że tv restartuje się jeśli jest ustawiony b. głośno)?

Czy zgłosić to najpierw na rtveuroagd? Jakie terminy maksymalne obowiązują? Czy tv ważący ponad 12 kg odbiorą sami czy to tyczy się tylko wariantu rozszerzonego?

Czytam warunki ubezpieczenia ale ciekawią mnie doświadczenia tych którzy mieli już z tym doczynienia - zwłaszcza z wariantem podstawowym.
Aktualizacje społecznościowe
2 Komentarze
Miałem przedłużoną gwarancję na monitor - wymienili bez problemu, choć trwało to koszmarnie długo.
Autor
pakoczesiusty 16.

Miałem przedłużoną gwarancję na monitor - wymienili bez problemu, choć trwa …Miałem przedłużoną gwarancję na monitor - wymienili bez problemu, choć trwało to koszmarnie długo.


Kontaktowałeś się ze sklepem czy bezpośrednio do ubezpieczyciela? Długo tzn?
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Najlepsze dyskusje