Opinia o James Button

Podejrzewam, że część osób będzie niezadowolona z powstawania wątku o antyokazji, ale to w pewnym sensie przestroga, bo ktoś może mieć mniej szczęśliwy finał aniżeli w przypadku mojej sprawy.

29 września zakupiłem koszule w firmie James Button, zasugerowałem się ofertą na pepperze. Koszule dotarły dość sprawnie i do momentu kiedy miałem potwierdzić płatność w systemie paypal to kontakt był idealny (odpowiedź na maile w kilka minut). Kiedy poinformowałem, iż koszule są za duże i muszę je zwrócić wówczas zaczęły się schody. Kurier po odbiór był „zamawiany” tydzień, byłem okłamywany, że został on zamówiony chociaż zarówno centrala jak i sam kurier zaprzeczali aby było jakiekolwiek zlecenia odbioru przesyłki z mojego adresu. Odpowiedzi na maile otrzymywałem po kilku dniach lub w ogóle. Nie ma możliwości kontaktu telefonicznego, bo firma nie podaje numerów, siedziba istnieje wyłącznie w regulaminie i całkowity kontakt opera się na korespondencji mailowej. Inny adres do zwrotu przedmiotu, inny adres siedziby i jeszcze inny podany w KRS. Jako, że nie dostawałem odpowiedzi założyłem spór w paypalu, później roszczenie. Pomimo, iż paczki zwrotne dotarły do nich w czwartek, zamiast zaakceptować zwrot, zażądali podania numerów listów przewozowych. W końcu odzyskałem pieniądze, ale niezwykle się cieszę, że wybrałem płatność poprzez paypal, bo tak musiałbym rozpoczynać procedurę chargeback w banku. Ogólnie przestroga dla wszystkich, ładna strona internetowa niczego nie gwarantuje, zalecam płatność kartą poprzez PayPal , wtedy środki zwróci PayPal lub wydawca karty.

P.S.
Na koniec kuriozalna sytuacja, dostałem wiadomość od sklepu, iż PayPal zablokował im 1272 zł i nie mają możliwości zablokowania dodatkowych 1272 zł, co nie świadczy zbyt dobrze o kondycji finansowej tej „firmy”.

P.S. 2
Firma ma bardzo dobrze rozbudowany marketing, tak jak już pisałem wcześniej zakładają nowe konta i komentują na różnych portalach więc zapewne pod tym wpisem też znajdą się takie komentarze.

P.S. 3
Pierwszy raz spotkałem się z takim traktowaniem klienta i po raz pierwszy w Internecie komentuję jakikolwiek zakup, ale jeżeli cenicie swój czas i nerwy to skorzystajcie z innej oferty.

1 Komentarz

Pepper adm

@Jaroslavus Przerzucam wątek do dyskusji. Osobiście nie miałem okazji robić tam zakupów, ale potwierdzam, że mieliśmy próby publikowania i komentowania przez pracowników. Dodatkowo sklep otrzymał ostrzeżenie, że przy kolejnych próbach autopromocji zostaną u nas zablokowani.

Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst