Operator zwróci zgromadzone pieniądze z kont Pre-Paid, jest decyzja UOKiK

1
lip 9. 2020
Chodzi o sieć T ale inne z W4 też zapewne będą do tego "zmuszone" oby i inni operatorzy też byli zobligowani jak ma to miejsce w kraju na De i wielu innych.

Jak ubiegać się o zwrot pieniędzy w T-Mobile?
  • Uprawnieni będą obecni lub nowi klienci, którzy w chwili złożenia wniosku mają co najmniej 6-miesięczny staż w T-Mobile Polska
  • Konsument musi złożyć wniosek o zwrot niewykorzystanych środków w ciągu 30 dni od wygaśnięcia ważności konta lub zmiany operatora
  • Może to zrobić pisemnie, e-mailem lub poprzez telefoniczny kontakt z Biurem Obsługi Abonenta
  • Zgodnie z Europejskim Kodeksem Łączności Elektronicznej spółka może pobrać opłatę manipulacyjną – na podstawie decyzji zobowiązującej jej wysokość nie może jednak przekroczyć kwoty dwudziestu złotych
  • W ciągu 30 dni od złożenia wniosku, pieniądze zostaną przelane na wskazany przez konsumenta rachunek bankowy. Klient może także zdecydować o przekazaniu środków na jego inne konto w T-Mobile

W razie problemów i niejasności zawsze można skorzystać z pomocy urzędników UOKiK.
Oczywiście procedura w Polsce musi trwać bo takie są realia w Republice.


>>> źródło <<<
Aktualizacje społecznościowe
1 Komentarz
No to raczej już można zapomnieć o promocjach + % do doładowania czy np 5 doładowanie gratis w jak jest w Plusie
Edytowane przez: "Chucky" lip 9.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst