Odchudzanie - jakieś fajne oferty?

16
wrz 7.
Hej, szukam promocji na kurację odchudzające. Ktoś coś wie?
Aktualizacje społecznościowe
Różne

Grupy

Najlepsze komentarze
Jeśli ktoś pyta o ofertę diety, to nie piszcie mu, że ma ruszyć dupę bo to nie jest żadna pomoc. Nie każdy umie, bądź ma czas na rozpisywanie sobie diety takiej, aby miała deficyt kaloryczny. Na pierwszą dietę proponuje Ci vitalie lub potreningu. Miesiąc kosztuje bodajże 50 zł, a trzy miesiące 130? I po zastosowaniu takiej diety będziesz mieć wizje i zdecydowanie wejdzie Ci to w codzienny nawyk, zdrowe przekąski nawet do piwa (w cheat dayu) Miałem kiedyś sam taki problem i również czytałem komentarze typu „rusz dupę” „biegaj” „MŻ”, a po zakupieniu diety i po miesiącu stosowałem sam z siebie bez patrzenia na wagę kuchenną i tak naprawdę wchodzi Ci nawyk gotowania, a pamiętaj że okres jesienny to najlepszy czas na chudniecie, bo to Twoja szansa na przyszłe lato hehe. Przepraszam, ze aż tak się rozpisałem, ale szlag mnie trafia jak czytam takie durne komentarze.
16 Komentarzy
Hej, jeżeli oczekujesz trwałych i dobrych efektów to nie korzystaj z kuracji odchudzających ani modnych diet. Wszystko to opiera się i tak na deficycie kalorycznym. Jeżeli chcesz schudnąć to polecam zmienić nawyki żywieniowe - jeść przede wszystkim nisko przetworzone jedzenie. Na początek polecam zainstalować po prostu aplikacje typu Fitatu albo YAZIO.
Najlepsze odchudzanie to PKŻ.
Polecam, wspomagane dużą ilością wody i grejpfrutami ścisnąć można do 10 kg bez rezygnowania poszczególnych składników
"Hej, szukam promocji na kurację odchudzające. Ktoś coś wie?"

Tak, rusz za przeproszeniem dupę i zacznij się ruszać... CODZIENNIE, po 2 razy. Bieganie kilka KM + jakieś zajęcia fitness.

Ograniczenie kalorii to swoją drogą.

Promocja na kuracje odchudzające...dobre. Może jeszcze odsysanie tłuszczu?
"piwna kuracja odchudzająca"
Te "kuracje" = w sporej części efekt yoyo. Jak już wyżej napisane - najlepiej metodą małych kroków - ograniczenie liczby słodyczy/słonych przekąsek między posiłkami - spróbuj je zamienić na jakieś owoce/warzywa jak już musisz coś jeść między posiłkami, więcej ruchu (może być rower czy tam basen, nie musisz zaraz biegać 2 km, zacznij od chodzenia, potem marszobieg itd).
Zaczynam od poniedziałku,ale Wiesz,że dobra dieta nie jest tania?
Vendeur07/09/2019 17:17

"Hej, szukam promocji na kurację odchudzające. Ktoś coś wie?"Tak, rusz za p …"Hej, szukam promocji na kurację odchudzające. Ktoś coś wie?"Tak, rusz za przeproszeniem dupę i zacznij się ruszać... CODZIENNIE, po 2 razy. Bieganie kilka KM + jakieś zajęcia fitness.Ograniczenie kalorii to swoją drogą.Promocja na kuracje odchudzające...dobre. Może jeszcze odsysanie tłuszczu?


Ale mądrości... Po takich radach będzie wyglądać jak obwisła torba wypełniona pisakiem.
Skończyła się praktycznie już oferta na 2forU :D. Będzie ciężko znaleźć coś tak samo dobrego ;p
Polecam dietę MŻ, darmowa.
Jeśli ktoś pyta o ofertę diety, to nie piszcie mu, że ma ruszyć dupę bo to nie jest żadna pomoc. Nie każdy umie, bądź ma czas na rozpisywanie sobie diety takiej, aby miała deficyt kaloryczny. Na pierwszą dietę proponuje Ci vitalie lub potreningu. Miesiąc kosztuje bodajże 50 zł, a trzy miesiące 130? I po zastosowaniu takiej diety będziesz mieć wizje i zdecydowanie wejdzie Ci to w codzienny nawyk, zdrowe przekąski nawet do piwa (w cheat dayu) Miałem kiedyś sam taki problem i również czytałem komentarze typu „rusz dupę” „biegaj” „MŻ”, a po zakupieniu diety i po miesiącu stosowałem sam z siebie bez patrzenia na wagę kuchenną i tak naprawdę wchodzi Ci nawyk gotowania, a pamiętaj że okres jesienny to najlepszy czas na chudniecie, bo to Twoja szansa na przyszłe lato hehe. Przepraszam, ze aż tak się rozpisałem, ale szlag mnie trafia jak czytam takie durne komentarze.
Deficyt kaloryczny + jedzenie pokarmów nie przetworzonych, nie żadnych pustych kalorii, najlepiej białkowe żeby gubić tłuszcz a nie mięśnie, delikatne ćwiczenia w domu i powinno być dobrze, bieganie wzmaga apetyt więc bym z tym uważał
ARTHOK_ZFL09/09/2019 06:48

Deficyt kaloryczny + jedzenie pokarmów nie przetworzonych, nie żadnych p …Deficyt kaloryczny + jedzenie pokarmów nie przetworzonych, nie żadnych pustych kalorii, najlepiej białkowe żeby gubić tłuszcz a nie mięśnie, delikatne ćwiczenia w domu i powinno być dobrze, bieganie wzmaga apetyt więc bym z tym uważał


Bieganie też pada na kolana, mi ortopeda odradzał. Zalecał za to rowerek.
Vendeur07/09/2019 17:17

"Hej, szukam promocji na kurację odchudzające. Ktoś coś wie?"Tak, rusz za p …"Hej, szukam promocji na kurację odchudzające. Ktoś coś wie?"Tak, rusz za przeproszeniem dupę i zacznij się ruszać... CODZIENNIE, po 2 razy. Bieganie kilka KM + jakieś zajęcia fitness.Ograniczenie kalorii to swoją drogą.Promocja na kuracje odchudzające...dobre. Może jeszcze odsysanie tłuszczu?


Słaba porada, bieganie nie jest dobre bo obciąża kolana i stawy. Kilka kilometrów ? Myślisz, że większość ludzi 30+ przebiegnie ze 2 km ? i to 2x dziennie ? Wystarczy basen i spacery, jeśli nie biegasz interwałów to sprawa wygląda tak: mniej więcej spalasz tyle kalorii na kilometr ile ważysz tzn. dystans 1km przy wadze 90kg to 90kcal spalonych - to czy to będziesz biegł czy szedł nie zmieni tego ile spalisz kalorii a ile czasu ci to zajmie. Idź na 5km spacer szybszym krokiem powiedzmy w 40 min to spalisz tyle samo co biegiem przez 20 min na tym samym dystansie. Dla osób ze słabą kondycją (zakładam, że jak chcesz chudnąć z tłuszczu to raczej kondycji ci brakuje) bardzo dobra opcja.
Poza tym deficyt kaloryczny, są na necie proste wzory i łatwo można sprawdzić ile mamy jeść kcal, ważne aby liczyć kalorie przez co najmniej miesiąc (lepiej dłużej) aby uświadomić się ile się żre kalorii. To że przechodzimy na dietę i jemy spaghetti i zjem pół miski niż zwykle a do pracy wezmę 2 kanapki zamiast 3 to nic nie da, bo pewnie i tak wyjdziemy poza nasz limit. Słodkie napoje (soki, oranżady itd.) usunąć albo ograniczyć do minimum, jedna szklanka oranżady da wam tyle kcal co pół waszej kolacji (a chyba lepiej zjeść coś, niż się napić oranżadki), jak już coś pić to typu zero kcal (ale tez nie przesadzać). Ot co cała filozofia - liczyć kalorie i być na deficycie kalorycznym i dodatkowo trochę ruchu.
Deficyt jest najważniejszy, kardio służy do wzmocnienia mięśni, wzmocnienia kondycji i pozwala wam więcej jeść (jeśli macie limit 2k kcal, po spaleniu 500 kcal możecie sobie zjeść coś ekstra )
Impreza albo spotkanie ze znajomymi? Będzie jakieś piwo itd. wystarczy trochę ruchu przed aby wasz deficyt był przekroczony w jak najmniejszym stopniu. (mówię tu o przekroczeniu deficytu, bo lepiej w ciągu miesiąca złamać zasadę deficytu ze 3 razy i być dalej na diecie, niż męczyć się 2 tyg bez żadnych smakołyków i przerwać po nich dietę, bo nie wytrzymacie w końcu i pękniecie [oczywiście nie chodzi tu o P O T E Ż N Y cheat meal, że jednego dnia robicie 5k kcal])
Mam nadzieję, że komuś pomogłem.
Pozdro
EDIT. polecam aplikację do liczenia kcal np. MyFitnessPal jest za darmo wersja lite, możesz szukać w wyszukiwarce produktów lub skanować kody kreskowe, wszystkie produkty niemal są juz dodane i wystarczy podac ile zjadłeś
Edytowane przez: "krewetka110" wrz 10.
e-Rick09/09/2019 10:25

Bieganie też pada na kolana, mi ortopeda odradzał. Zalecał za to rowerek.


Jeśli chodzi o kardio na siłowni to według mnie najlepszy dla mężczyzn będzie orbiterek, bieganie obciąża stawy a siedzenie na siodełku i machanie nogami no... Wiadomo jakie po tym problemy u mężczyzn
ARTHOK_ZFL09/09/2019 10:41

Jeśli chodzi o kardio na siłowni to według mnie najlepszy dla mężczyzn będz …Jeśli chodzi o kardio na siłowni to według mnie najlepszy dla mężczyzn będzie orbiterek, bieganie obciąża stawy a siedzenie na siodełku i machanie nogami no... Wiadomo jakie po tym problemy u mężczyzn


Są specjalne spodnie do tego.
Avatar
Usunięty210565
Nie ma czegoś takiego ruszaj się i mniej jedz to tyle
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Dyskusje