maj 18. 2022
Witam, chciałbym zapytać czy przy opcji odbiorze w sklepie jak i płatności przy odbiorze można w dowolnym momencie anulować zamówienie? produkt jest dostępny w tym sklepie. Pytam ponieważ do dzisiaj jest promocja na pewien produkt używając kodu rabatowego i jeszcze nie jestem zdecydowany co do kupna i w ten sposób chciałbym sobie dać więcej czasu. Również mam pytanie ile czasu jest na odbiór takiego zamówienia.
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje Popularne
7 Komentarzy
sortowanie:Proszę nie wprowadzać w błąd.
Na każde zamówienia internetowe jest 14 dni na zwrot, w regulaminie jest wszystko wyjaśnione.
Dziś zwracałem przedmiot zamówiony przez internet z odbiorem i płatnością w sklepie gotówką, przy zwrocie również otrzymałem gotówkę.
Zamówiony przedmiot czeka na odbiór przez 3 dni, później wraca do magazynu
Śmiało zamawiaj, przez te kilka dni zastanów się czy naprawdę tego chcesz a jak nie odbierzesz to nic się nie stanie (Edytowano)
Druga opcja to zapłata online (sposób zapłaty chyba można zmienić) i wtedy masz 14 dni na zwrot - to bardziej bezpieczna opcja, gdy nie jesteś pewien, czy produkt ci pasuje.
W media expert? To może różne oddziały mają różną politykę lub zmieniło się to przez ostatni rok. Rok temu chciałem wziąć telefon przez internet z płatnością i odbiorem w sklepie. Pytałem pracownika i taką właśnie informację otrzymałem, że będzie to traktowane jako rezerwacja i nie będę miał 14 dni na zwrot, więc zapłaciłem przez internet stojąc pod sklepem.
EDYCJA: Opisana sytuacja dotyczyła opcji odbiór za godzinę.
W przypadku RTVeuroAGD sklepy są własnością firmy odpowiedzialnej za sklep online. W przypadku Media Expert każdy sklep może mieć innego właściciela i inne ceny niż na stronie. (Edytowano)