Zakończono
Niestety, ta dyskusja już wygasła
lis 18. 2020
W trackingu widzę, że paczka jest w Żabce. Nikt do mnie nie dzwonił, nie mam SMSa, maila też nie otrzymałem, a żeby odebrać przesyłkę muszę mieć rzekomo PIN.
Formularz na dedykowanej stronie "Nie mam kodu PIN" przekieruj.dhlparcel.pl/pl/…dex nie działa - zwraca komunikat, że nie można przekierować paczki (WTF?).
Na infolinii 426345345 jest tylko syntezator głosu, który nic nie daje. Reklamację mogę złożyć, ale czad rozpoznania to do 30 dni, a paczka w Żabce czeka tylko tydzień.
Pomysły?
Formularz na dedykowanej stronie "Nie mam kodu PIN" przekieruj.dhlparcel.pl/pl/…dex nie działa - zwraca komunikat, że nie można przekierować paczki (WTF?).
Na infolinii 426345345 jest tylko syntezator głosu, który nic nie daje. Reklamację mogę złożyć, ale czad rozpoznania to do 30 dni, a paczka w Żabce czeka tylko tydzień.
Pomysły?
Aktualizacje społecznościowe
Kategorie
Dyskusje Popularne
19 Komentarzy
sortowanie:Pani w Żabce może wygenerować nowy kod - zgłoś chęć odbioru paczki i podaj dowolny (błędny) pin: wtedy pojawi się opcja wysłania nowego pin na twój numer telefonu.
dhl.com.pl/pl/…tml
Nadawca - Chińczyk z Aliexpress - też nie posiada PINu.
Nie, paczka jest w "mojej" Żabce. Na infolinii nareszcie odebrał człowiek, ale tylko w godzinach:
The hotline is open:
Monday - Friday: 7.00 - 20.00
Saturday: 8.00 - 16.00
Poza nimi gadamy z automatem.
Dowiedziałem się, że taka sytuacja może mieć miejsce, gdy pracownik Żabki, nie przyjmie paczki u siebie na stan, dokonując zeskanowania kodu przesyłki. Złożyłem reklamację i podobno informatycy mają ręcznie wymusić wysyłkę SMS z pinem.
Zatem czekam.
Pani w Żabce może wygenerować nowy kod - zgłoś chęć odbioru paczki i podaj dowolny (błędny) pin: wtedy pojawi się opcja wysłania nowego pin na twój numer telefonu.