Niestety, ta dyskusja już wygasła
Zakończono

Odbiór przesyłki DHL Parcel bez PIN

lis 18. 2020
W trackingu widzę, że paczka jest w Żabce. Nikt do mnie nie dzwonił, nie mam SMSa, maila też nie otrzymałem, a żeby odebrać przesyłkę muszę mieć rzekomo PIN.

Formularz na dedykowanej stronie "Nie mam kodu PIN" przekieruj.dhlparcel.pl/pl/…dex nie działa - zwraca komunikat, że nie można przekierować paczki (WTF?).

Na infolinii 426345345 jest tylko syntezator głosu, który nic nie daje. Reklamację mogę złożyć, ale czad rozpoznania to do 30 dni, a paczka w Żabce czeka tylko tydzień.

Pomysły?
Aktualizacje społecznościowe

19 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika schlimmling
    Miałam dzisiaj taką samą sytuację plus pomyliłam numer telefonu, tzn. ponowne wysyłanie PINa nic mi nie dawało. Pod tym złym numerem nikt nie odbierał. Pomogła mi infolinia żabki ParcelPoint. Od razu mogłam wybrać 0 - połączenie z konsultantem. Podałam pani numer paczki DHL, pani potwierdziła maila i przekierowała PIN na maila. Polecam.
    Awatar użytkownika Roszadok
    Gdyby nie ten post to by było po paczce, dziękuję
  2. Awatar użytkownika Koszalineo
    Autor
    pasumi23/12/2020 21:29

    Sorry za odkopanie, ale mam taką sytuację. Paczka do odbioru w żabce ale br …Sorry za odkopanie, ale mam taką sytuację. Paczka do odbioru w żabce ale brak sms od DHL czyli brak kodu odbioru. Pani w Żabce powiedziała że bez kodu nie ma innej opcji. Jak radziliście w tej sytuacji?


    Pani w Żabce może wygenerować nowy kod - zgłoś chęć odbioru paczki i podaj dowolny (błędny) pin: wtedy pojawi się opcja wysłania nowego pin na twój numer telefonu.
  3. Awatar użytkownika marek.jesionek
    A czy da się ten pin wygenerować na adres e-mail?
  4. Awatar użytkownika Koszalineo
    Autor
    Z tego formularza też korzystałem bezskutecznie
    dhl.com.pl/pl/…tml

    Nadawca - Chińczyk z Aliexpress - też nie posiada PINu.
  5. Awatar użytkownika Chucky
    Zapewne x osób dostało ten numer trackingu.
  6. Awatar użytkownika Koszalineo
    Autor
    Chucky18/11/2020 17:07

    Zapewne x osób dostało ten numer trackingu.


    Nie, paczka jest w "mojej" Żabce. Na infolinii nareszcie odebrał człowiek, ale tylko w godzinach:
    The hotline is open:
    Monday - Friday: 7.00 - 20.00
    Saturday: 8.00 - 16.00
    Poza nimi gadamy z automatem.

    Dowiedziałem się, że taka sytuacja może mieć miejsce, gdy pracownik Żabki, nie przyjmie paczki u siebie na stan, dokonując zeskanowania kodu przesyłki. Złożyłem reklamację i podobno informatycy mają ręcznie wymusić wysyłkę SMS z pinem.

    Zatem czekam.
  7. Awatar użytkownika wadam
    U mnie okolo polowe paczek odbieram bez podawania pinu (mowa o dostarczenie do domu). Z zabka mam zle doswiadczenia. Kiedys 2 razy nie przyjeli paczki od kuriera bo nie mieli gdzie jej trzymac. Zaszedlem pozniej tego samego dnia po jakies pierdoly a cala podloge i lade wokol kasy mieli zawalone paczkami. Doslownie zawalone. Nic nie bylo poukladane tylko rzucone jak leci.
  8. Awatar użytkownika pasumi
    Sorry za odkopanie, ale mam taką sytuację. Paczka do odbioru w żabce ale brak sms od DHL czyli brak kodu odbioru. Pani w Żabce powiedziała że bez kodu nie ma innej opcji. Jak radziliście w tej sytuacji?
  9. Awatar użytkownika Koszalineo
    Autor
    Trzeba spytać w Żabce. Moim zdaniem nie da się - jedyna opcja to SMS na numer telefonu powiązany z zamówieniem
  10. Awatar użytkownika catboi
    Witam, taka sama sytuacja. Czy cos nowego w sprawie rozwiązania takiej sytuacji?
    Awatar użytkownika Koszalineo
    Autor
    Przecież jest wyżej napisane:

    Pani w Żabce może wygenerować nowy kod - zgłoś chęć odbioru paczki i podaj dowolny (błędny) pin: wtedy pojawi się opcja wysłania nowego pin na twój numer telefonu.
  11. Awatar użytkownika Zetka
    a mial ktos moze sytuacje, ze przyszedl sms z kodem, na sledzeniu paczka w Zabce, wiec ide po paczke a tam jej nie ma ?
    Awatar użytkownika Koszalineo
    Autor
    Sprawdź, czy nie pomyliłeś żabek. Jest ich tyle, że przy jednej ulicy mogą być 2 lub 3.
Awatar użytkownika