Niestety, ta dyskusja już wygasła
maj 6. 2022
świetne warunki konta i fajna premia do kieszeni. Miałem stare konto i zmieniłem na nowe - mnie niestety premia nie dotyczyła/ zrobiłem zmianę w oddziale.
Ogólnie konto ok. Pakiet Walutowy - dodatkowo odpłatny wiec uwaga - jeśli komuś na ty zależy to ok, ja raczej nie skorzystam. Przy zmianie nie brałem Pakietu Bardzo Pomocnego - bo jest odpłatny po (3) kilku miesiącach

- Bank obiecuje ponadto na tym koncie:
- Cyber Wsparcie - jeszcze nie wprowadzone do oferty!
- ponadto jak wyczytuje w centrum pasowym obiecuje: " Bank konsekwentnie rozwija usługi online, proponując klientom funkcjonalności wspierające ich codzienne potrzeby. Łączy platformę zakupową goodie z bankowością elektroniczną, proponując w ramach Millennium 360° usługę Zwroty za zakupy, z personalizowaną prezentacją ofert sklepów, wyższym poziomem zwrotu dla klientów Millennium 360° i prezentacją w bankowości elektronicznej wysokości naliczonego zwrotu" - na razie nie widzę jakiś kokosów ale może pojawi się spersonalizowana oferta i wyższy zwrot.
Ponadto:
"Wkrótce bank udostępni też klientom e-vouchery, czyli możliwość zakupu w aplikacji kodów doładowujących np. gier czy multimediów."- na razie niedostępne jak się pojawią to wstawie dostępność, ale brzmi obiecująco

Co mogę ze swojej strony powiedzieć: warto zgarnąć premię!, ponadto aplikacja banku połączyła się z platformą goodie - zwrot może być przelewany bezpośrednio na konto a nie podpięty do karty kredytowej w osobnej aplikacji- dostęp do aplikacji i ilości naliczonego zwrotu z poziomu banku.
Aktualizacje społecznościowe
Różne

5 Komentarzy

sortowanie:
Avatar
  1. Avatar
    Tak tak, Cyber Wsparcie, e-vouchery, Goodie, sroodie a obsługi Google Pay dla klientów indywidualnych jak nie było tak nie ma...
    Poza tym logowanie do Millenetu poprzez hasło złożone wyłącznie z samych cyfr i PESEL w postaci maskowanej (2 wybrane cyfry) chyba nigdy nie przestanie wywoływać we mnie lekkiej obawy
  2. Avatar
    hiviro06/05/2022 12:27

    Google Pay dla klientów indywidualnych jak nie było tak nie ma...


    Google pay jest dostepne dla klientow indywidualnych przejetych z eurobanku. Tak samo bezcenne chwile dzialaja tylko dla kart firmowych i kart eurobanku. Na pewno nie ma zadnych przeszkod technicznych zeby wlaczyc te uslugi rowniez dla indywidualnych klientow millennium. Moze dadza to kiedys jako nagrode za polecenie nowego klienta.

    ps mozna sobie radzic podpinajac karte millennium do appki curve, a karte curve pod google pay (Edytowano)
  3. Avatar
    Czyli jak mam "stare" Konto 360 to muszę je zamknąć, otworzyć Millennium 360 i założyć nową kartę?
  4. Avatar
    hiviro06/05/2022 12:27

    Tak tak, Cyber Wsparcie, e-vouchery, Goodie, sroodie a obsługi Google Pay …Tak tak, Cyber Wsparcie, e-vouchery, Goodie, sroodie a obsługi Google Pay dla klientów indywidualnych jak nie było tak nie ma...Poza tym logowanie do Millenetu poprzez hasło złożone wyłącznie z samych cyfr i PESEL w postaci maskowanej (2 wybrane cyfry) chyba nigdy nie przestanie wywoływać we mnie lekkiej obawy


    Maskowane logowanie to rak na ciele wszelkich sposobów logowania. Przecież przeciętny Kowalski tym bardziej ustawi proste hasło żeby się nie męczyć przy wpisywaniu
  5. Avatar
    Autor
    1234sdg13106/05/2022 21:39

    Czyli jak mam "stare" Konto 360 to muszę je zamknąć, otworzyć Millennium 36 …Czyli jak mam "stare" Konto 360 to muszę je zamknąć, otworzyć Millennium 360 i założyć nową kartę?


    Nie musisz- wystarczy przekształcic w oddziale . Ale nie musisz tego robić możesz zostać na starym. Jedynym minusem to to że karty nie miałem przez jakieś 9-12 dni (Edytowano)
Avatar