Ninebot Segway ES2 Kick Scooter

88
lip 16. 2018
Wątek dotyczący hulajnogi Ninebot Segway ES2 Kick Scooter aby jej użytkownicy mogli wymieniać się poradami, informacjami o pojawiających się problemach, namiarami na oferty z częściami zamiennymi, itp.

Zapraszam użytkowników, zainteresowanych zakupem bądź tematem.

93404.jpg

Instrukcja angielska: segway.com/med…pdf

Kody błędów
93404-TPczj.jpg
Aktualizacje społecznościowe
Różne
88 Komentarzy
Waham się nad zakupem. Pełne opony wydają mi się problemem. Czy ktoś jeździł na tym modelu ? Cena w obecnej promocji wydaje się sensowna. Z opisu wynika, że bez VAT. Więc po cashback poniżej 1400
Porównanie wersji M365 i ES2 > Video na YT <

Natomiast TUTAJ mam wrażenie, że M365 lepiej przyspiesza i lepiej hamuje od ES2.

Dopiero z dodatkową baterią ES2 może być mocniejszy od M365.
Edytowane przez: "Cappella" lip 16. 2018
backlitlip 16. 2018

Waham się nad zakupem. Pełne opony wydają mi się problemem. Czy ktoś jeźd …Waham się nad zakupem. Pełne opony wydają mi się problemem. Czy ktoś jeździł na tym modelu ? Cena w obecnej promocji wydaje się sensowna. Z opisu wynika, że bez VAT. Więc po cashback poniżej 1400


Jeśli chodzi o pełne opony to zależy od Twoich oczekiwań. Z jednej strony pompowane gwarantują Ci lepsze tłumienie drgań ale z drugiej strony istnieje ryzyko przebicia i według niektórych informacji w M365 musisz co jakiś czas dopompować troszeczkę.

Ja wychodzę z założenia, iż wolę sprzęt bardziej bezobsługowy. Nie mam ochoty na zabawy w wymiany dętek i pompowanie.
Przyspieszenie też nie ma dla mnie, aż takiego dużego znaczenia, gorzej z hamowaniem, tutaj Segway mógłby się bardziej postarać. Podoba mi się też rozwiązanie z dodatkową baterią, dzięki której zwiększasz zasięg i moc - docelowo można o tym pomyśleć za jakiś czas i dokupić.

Trzeba poczekać na testy w praktyce. Czas pokaże
Edytowane przez: "Cappella" lut 16.
Czas pokaże ale to jest środek sezonu na takie atrakcje. Najchętniej bym przejechał się i ocenił w praktyce.
--------------
Pompowanie kół czy nawet wymiana dętki mnie nie przeraża (tak wiem, że w M365 jest upierdliwe). Co do tej baterii - fajna opcja - tylko ta cena - połowa hulajki. Mnie interesuje zasięg 20 km - dojazd do pracy w dwie strony. W razie braku prądu nogą domacham
Ciekawe jak ze stabilnością i środkiem ciężkości z uwagi na umiejscowienia aku....
backlitlip 16. 2018

Czas pokaże ale to jest środek sezonu na takie atrakcje. Najchętniej bym pr …Czas pokaże ale to jest środek sezonu na takie atrakcje. Najchętniej bym przejechał się i ocenił w praktyce.--------------Pompowanie kół czy nawet wymiana dętki mnie nie przeraża (tak wiem, że w M365 jest upierdliwe). Co do tej baterii - fajna opcja - tylko ta cena - połowa hulajki. Mnie interesuje zasięg 20 km - dojazd do pracy w dwie strony. W razie braku prądu nogą domacham Ciekawe jak ze stabilnością i środkiem ciężkości z uwagi na umiejscowienia aku....


Podobno akku w kolumnie kierowniczej, wpływa na odczucia przy hamowaniu, no ale bez przesady, jeśli na desce stoi kilkadziesiąt kilo to raczej nie przeważy człowieka. Opony na mokrym mają tendencję do wpadania w poślizg - gdzieś widziałem na rosyjskim filmiku.

Ja zamierzam mieć dziennie około 15 km, więc pakiet startowy powinien mi wystarczyć. Jak będzie muliła ze względu na wagę pasażera to rozważę drugi akku.
Na mokrym to każda opona będzie się ślizgać (umówmy się koła są malutkie - powierzchnia styku z podłożem - wiadomo) - ale przy tych prędkościach o to bym się aż tak nie obawiał.

Trochę mało opinii. Przy m365 już wszystko zostało rozłożone na części pierwsze...
Sam jeszcze nie zamówiłem... daje sobie czas jeszcze parę dni - to i tak preorder.
backlitlip 17. 2018

Na mokrym to każda opona będzie się ślizgać (umówmy się koła są malutkie - …Na mokrym to każda opona będzie się ślizgać (umówmy się koła są malutkie - powierzchnia styku z podłożem - wiadomo) - ale przy tych prędkościach o to bym się aż tak nie obawiał. Trochę mało opinii. Przy m365 już wszystko zostało rozłożone na części pierwsze... Sam jeszcze nie zamówiłem... daje sobie czas jeszcze parę dni - to i tak preorder.


Póki co cena spadła o 16 zł ale podnieśli cenę za przesyłkę ekspresową i to znacznie:

1029100-U22Sx.jpg
Pomijając cenę wysyłki ciekawe tak naprawdę kiedy zaczną wysyłać.
Ja ostatecznie rezygnuję z tej hulaki na rzecz M365 (głownie pompowane koła mnie przekonały) ale i większa bateria i możliwości łatwych modyfikacji softu (jest sporo info na necie o tym). Pozostało polować na dobrą cenę i szybką wysyłkę najlepiej z EU.
Wysyłka ma być od 20 lipca, zobaczymy. Ja modyfikacji nie będę robił, a pompowane koła w ES2 byłyby super, no ale niestety nie ma.
Przejechałem już na ES2 ponad 500km. 15km w jedną stronę do pracy więc przebieg szybko leci Niestety w upalne dni nie można jechać z pełną prędkością długi czas bo hulajka się przegrzewa - zapala się czerwona lampka na wyświetlaczu i trzeba albo zwolnić albo odczekać 2-3 minuty na postoju. Amortyzacja dosyć słaba z uwagi na pełne opony, jazda po ścieżce rowerowej z kostki brukowej jest średnio przyjemna, znośna do około 17km/h powyżej drgania są bardziej uciążliwe. Najlepiej sprawdza się na gładkim betonie oczywiście.
M365 odrzuciło mnie właśnie problemami z przebijającymi się oponami i z możliwością ułamania się zaczepu od składania podczas jazdy(były takie przypadki), wizja upadku przy prędkości 30km/h mnie skutecznie odwiodła od tej hulajnogi.
Swoje ES2 kupowałem w x-komie dużo drożej niż obecna cena tutaj ale zależało mi na gwarancji w PL
Jakbyście mieli jakieś pytania to śmiało
Eqwilip 19. 2018

Przejechałem już na ES2 ponad 500km. 15km w jedną stronę do pracy więc prze …Przejechałem już na ES2 ponad 500km. 15km w jedną stronę do pracy więc przebieg szybko leci Niestety w upalne dni nie można jechać z pełną prędkością długi czas bo hulajka się przegrzewa - zapala się czerwona lampka na wyświetlaczu i trzeba albo zwolnić albo odczekać 2-3 minuty na postoju. Amortyzacja dosyć słaba z uwagi na pełne opony, jazda po ścieżce rowerowej z kostki brukowej jest średnio przyjemna, znośna do około 17km/h powyżej drgania są bardziej uciążliwe. Najlepiej sprawdza się na gładkim betonie oczywiście.M365 odrzuciło mnie właśnie problemami z przebijającymi się oponami i z możliwością ułamania się zaczepu od składania podczas jazdy(były takie przypadki), wizja upadku przy prędkości 30km/h mnie skutecznie odwiodła od tej hulajnogi.Swoje ES2 kupowałem w x-komie dużo drożej niż obecna cena tutaj ale zależało mi na gwarancji w PLJakbyście mieli jakieś pytania to śmiało


Obawiam się informacji od użytkowników ES2 na temat luzów na drążku kierownicy, łożyskach kół i trzeszczeniu tylnego amortyzatora. Jak to wygląda u Ciebie? Obserwujesz jakieś niepokojące objawy po 500km?

Jeśli hulajka przegrzewa się na pełnej prędkości to ciekawe jak z dwoma akumulatorami, gdzie dodatkowo masz większą moc/prędkość.
Edytowane przez: "Cappella" lip 19. 2018
Luzów na drążku kierownicy nie uświadczyłem. Łożysko na tylnym kole jest luźne ale to występuje od razu po wyjęciu z pudełka. Na jakimś forum znalazłem kilka elementów do wydruku 3D, który eliminuje problem tego luzu oraz trzeszczenie tylnego amortyzatora - to faktycznie jest bardzo uciążliwe.
To jest dobre pytanie. Sam byłem chętny na dokupienie tej baterii żeby polepszyć osiągi. Niestety to przegrzewanie w ciepłe dni czyni ten zakup zupełnie bezcelowym.
Dodatkowo tylny błotnik bardzo słabo chroni przed zachlapaniem podczas jazdy po mokrym
Ciekawe czy ta wersja obecnie opisana jako "Sport" ma poprawione wady z pierwszej serii, czy to tylko marketingowy opis czarnej wersji kolorystycznej.
Jak na razie dostałem maila że nie dali rady wysłać, mam nadzieje że ostatecznie nie stwierdzą że za tanio sprzedali :P
Też dostałem tego maila, a człowiek z obsługi klienta napisał mi, że teoretycznie spodziewają się dostawy 23 lipca.

Z kolei na pytanie czym się różni "Sports Version" od wersji standardowej odpisali:
For the item 1316134, just checked with the salesman, Es2 is a sports version. There is no standard version. Hope you could kindly understand that.

Już ich lubię, rozbawili mnie
Edytowane przez: "Cappella" lip 21. 2018
Tak myślałem es1 to standard es2 to sport . Do obu można dołożyć baterie ale na ten moment kosztuje za dużo. Może kiedyś w jakiejś promce
No jest troszkę więcej różnic:
oprócz prędkości maksymalnej, mocy, wagi, są jeszcze takie różnice jak:

ES2 ma tylny amortyzator, ES1 nie
ES2 ma dodatkowo kolorowe podświetlenie od spodu i na bokach tylnego kola czerwone światła, ES1 tylko światło czerwone do tyłu
ES2 można złożyć zatrzask od składania hulajnogi, a w ES1 nie można

i parę drobniejszych

Ale aby z tego powodu nazywać ją sport version ... przesadzili.
Edytowane przez: "Cappella" lip 21. 2018
Ciekawy jestem czy komuś wysłali, bo mnie napisali, że nie ma towaru i trzeba czekać kolejne 3 tygodnie
Cappellalip 23. 2018

Ciekawy jestem czy komuś wysłali, bo mnie napisali, że nie ma towaru i tr …Ciekawy jestem czy komuś wysłali, bo mnie napisali, że nie ma towaru i trzeba czekać kolejne 3 tygodnie


No to będzie 100 punktów..., o ile w ogóle nie anulują :P
Edytowane przez: "kinder112" lip 23. 2018
Moja została wysłana dzisiaj, oczekiwana dostawa 13/08.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Dyskusje