Nike.com - zjadło mi 1150zl z konta a zamówienia nie ma

4
gru 16. 2017
Witam, wczoraj kupiłem na tej promocji dosyć dużo bluz i spodenek na lato bo super ceny były. W trakcie płacenia wyskoczył mi jakiś błąd ze jakaś kurtka tam została usunięta. I po chwili mi zjadło z konta 1150zl. Na stronie nike nic nie ma o tym zamówieniu, ze zostało opłacone albo coś, maila nie dostałem ani nic jedyne co to na PayPal widać jakie rzeczy kupiłem. Co mam robić?
64247-BfDY8.jpg

Kategorie
    4 Komentarze

    Najprościej zadzwonić do nike i przedstawić sprawę

    Autor

    Dzwonić można pn-pt tylko. W poniedziałek pewnie jak zadzwonię to mi powiedzą ze oddadzą mi poprostu pieniądze a mi zależy na tych tanich produktach

    A tak z ciekawosci zapytam, ile powinno Ci prawidlowo pobrac z konta?

    Autor

    Na szczęscie zwrot 100% pieniędzy dostałem, zamówiłem jeszcze raz i wszystko teraz normalnie przyjęte
    Prześlij Komentarz
    Avatar
    @
      Tekst