Hej, chciałbym prosić o pomoc..otóż od niedawna mam problem z Netflixem z Turcji..pojawia mi się taki komunikat jak poniżej.... Założenie nowego konta i opłacenie go gift cardami ,nic niestety nie dało...
Może wiecie jak to rozwiązać?
Edit:po miesiącu Netflix zdjął blokadę regionalną
20 Komentarzy
sortowanie:Pozdrawiam
Kolejna aktualizacja. Wczoraj (9.06.2022) następne konto mi odblokowali. Tym razem nowe (z kwietnia 2022) opłacane/doładowane kartą podarunkową. Rano nie działało, a wieczorem już 'poszło' (sprawdzałem z ciekawości co do samej blokady).
Pozdrawiam
A "hajs" za Netflix wleci do kieszeni lub po prostu pójdzie do konkurencji. Nie chcą moich pieniędzy, to nie będę się narzucał. Da się bez tego przeżyć.
Pozdrawiam
2) Jeżeli jesteś jedynym właścicielem to logowanie się przez vpn na Turcję przez kilka/naście dni jak wyżej piszą.
Tak, interesuje mnie to jeszcze, dzięki za info
I tak muszę siedzieć na tym Netflixie,bo opłaciłem go kartą podarunkową
U mnie po miesiącu (właśnie) dziś zdjęto blokadę regionalną
przez ten czas logowałeś się codziennie przez vpn?
Nie codziennie.... kilka razy ( i to niekoniecznie przez turecki vpn)