Witam, popsuł mi się tv i chce go oddać do Neonetu na rękojmię.
Nie mam paragonu (może być gdzieś w kartonie, nie chce mi się tego sprawdzać teraz), płaciłem kartą.
Mogę wygenerować pdf z banku z informacją z datą, kwotą, numerem karty i rachunku itd...
Czy to wystarczy czy potrzebuję mieć papierowy paragon?
Chciałbym oddać TV na rękojmię (bo podobno mam więcej praw jako konsument, niż na gwarancji). Zawsze jak coś się popsuło to oddawałem na gwarancję, czytam czasami Wasze historie odnośnie zabawy z odrzucaniem gwarancji itp. nie chcę zostać porobiony przez sklep. Na co powinienem uważać? Czy powinienem mieć na piśmie że to rękojmia, a nie gwarancja (rozumiem że papierek "zlecenie serwisowe" to nie jest dobre zabezpieczenie, bo nie ma info czy to gwarancja czy rękojmia)?
1 Komentarz
Domyślam się że kupowałeś stacjonarnie, bo inaczej byś miał transakcje na koncie sklepu.
Jeśli chcesz mieć pewność realizacji jako rękojmia, napisz po prostu wcześniej pismo z wybranym roszczeniem w ramach rękojmi, wydrukuj, podpisz i zanieś razem z dowodem zakupu i oczywiście telewizorem.