Opublikowano 20 godzin temu

Naprawy przez Amazon

Pytanie co do procesu gwarancji/ reklamacji/ naprawy przez polski oddział Amazona

W listopadzie nabyłem powerbank Xiaomi na tzw. błędzie cenowym. Wszystko spoko, a tu od kilku dni nie da się naładować. Inne urządzenia ładuje

Zapytałem infolinię o proces naprawy przedmiotu- stwierdzili, że jedyne co mogę zrobić to im go odesłać, a oni oddadzą pieniądze.

O co tutaj chodzi? 2 lata gwarancji, a Amazon uchyla się od jakichkolwiek napraw/ reklamacji. Na pytanie "na jakiej zasadzie działa u Was naprawa produktów" Pan stwierdził że tylko wybrane kategorie łapią się na taki proceder.

Dajcie znać co o tym myślicie. Może ktoś już z Was miał podobny proceder
Aktualizacje społecznościowe

8 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika krzychu78
    Tak, ktoś miał. Odsyłasz towar, dostajesz kasę z powrotem.
    Zwrot pieniędzy to twoim zdaniem "uchylanie się od jakichkolwiek napraw/ reklamacji"? Geniusz z ciebie.
    Awatar użytkownika ah_jo
    Mylisz roszczenia. Amazon nie jest gwarantem. Co najwyżej mozesz złożyć u niego reklamacje z tytułu niezgodności z umową. Może, ale nie musi naprawiać czy wymieniać, może jak w tym przypadku zwrócić część lub całość kasy.

    Jak chcesz naprawę, czy wymiane to już do producenta i z tytułu gwarancyjnego.

    Ogarnij : prawakonsumenta.uokik.gov.pl/rek…sc/

    I

    prawakonsumenta.uokik.gov.pl/rek…ja/
  2. Awatar użytkownika Cynamon_
    Telefon też odesłałem i zwrócili pieniądze, konsultant mówił, że nie mają serwisu do naprawy ektroniki.