Niestety, ta dyskusja już wygasła
Zakończono

Naprawa na Amazon.de

4
paź 15.
witam!! mam pytanie odnośnie zwrotów na Amazonie, mianowicie otrzymałem uszkodzony towar, zgłosiłem to. Aktualnie status: "zarządzano naprawy"i dostałem etykietę do odesłania. Zgodnie z instrukcją zapakowałem i wydrukowałem dokumenty. Na poczcie i w DPD powiedziano mi że nie obsługują tej etykiety i mogę wysłać na swój koszt. Pomoże ktoś?
193609-xUiub.jpg
Aktualizacje społecznościowe
4 Komentarze
Miałem to samo, wysłałem na swój koszt. Potem wysyłasz skany do bok amazonu i normalnie dostajesz przelew.
Etykieta wygląda na etykietę RMA czyli do samego serwisu a nie etykietę nadawczą.
Napisz do Amazona jak ma być zrealizowana wysyłka czy masz wysłać na swój koszt a oni Ci zwrócą za to pieniądze czy może dostaniesz etykietę nadawczą.

Do Amazon.de można się dodzwonić i porozmawiać po polsku i tam najszybciej się dowiesz co i jak.
dzięki za info. pozdr.
dostałeś kilka etykiet, ale wysyłasz na swój koszt i potem Ci zwrócą
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst

    Dyskusje