Moje przegrane boje z amazon.de i InPostem - ostrzegam

sty 8. 2021
Ostrzegam przed zakupami na amazon.de i jednocześnie proszę o radę.

Opisuję co zaszło.
W listopadzie kupiłem na amazon.de przedmiot o wartości powyżej 300euro. Zapłaciłem przelewem.
Po dwóch dniach od zamówienia dostałem informację że zamówienie zostało wysłane InPostem.

Przewidywany termin doręczenia przesyłki został przekroczony o tydzień więc zapytałem na czacie co z moim zamówieniem. Odpowiedziano mi że dostanę odpowiedź mailem.
W mailu dostałem odpowiedź że na podstawie trackingu, raportowanej wagi przesyłki i stanu, przesyłka została do mnie dostarczona.
W systemie śledzenia przesyłek InPost cały czas, do teraz widnieje status "Przygotowana przez nadawcę".
Infolinia InPost poinformowała mnie że przesyłka nie została przekazana do dostarczenia.
Skontaktowałem się z polskojęzycznym konsultantem amazona, przedstawiłem informację co usłyszałem w InPost, miły pan powiedział że przekaże dalej. I przekazał.
W odpowiedzi dostałem identycznego maila co wcześniej, tylko podpisany przez inną osobę (automat lub szablon). Cały czas twierdzą że przesyłkę otrzymałem.

Złożyłem oficjalną reklamację do InPostu, ale została odrzucona z powodu braku przedstawienia potwierdzenia odbioru przesyłki przez pracownika InPost.
Innymi słowy składanie reklamacji w InPost przez adresata przesyłki jest bezcelowe.

Podsumowując: Amazon twierdzi że przesyłkę otrzymałem, InPost mówi że niedostarczył i ma to w d..., ja przesyłki nie mam i jestem a plecy 320euro.

Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co dalej to proszę o pomoc
Aktualizacje społecznościowe
Zagraniczne zakupy
Dyskusje
Najlepsze komentarze
29 Komentarzy
Prześlij Komentarz