lut 25. 2021
Dzień dobry. W listopadzie podczas nocy zakupów kupiłem przez stronę internetową Mediaexpert sprzęt AGD z dostawą do domu transportem Mediaexpert. Dopiero teraz, czyli po prawie 4 miesiącach przyszedł elektryk do montażu płyty indukcyjnej. Otwierając jej pudełko okazało się, że jest pęknięta szyba płyty na samym środku, w miejscu, w którym nie ma styropianu. Napisałem reklamację przez stronę internetową i następnego dnia dostałem odpowiedź odmowną ze względu na zbyt długi upływ czasu. Nie powołano się na żadne zapisy regulaminu i zamknięto zgłoszenie. Czy ktoś miał podobne doświadczenia? Czy wiecie może jaka jest ścieżka odwoławcza? Domyślam się, że trudna to sprawa, ale mam pewność, że przyszło to już uszkodzone, bo od listopada leżało w tym samym miejscu, gdzie zostawił to kurier... Będzie wdzięczny za jakąkolwiek podpowiedź.
Aktualizacje społecznościowe
Sklepy: pytania i opinie
Dyskusje
Najlepsze komentarze
19 Komentarzy
Prześlij Komentarz