wrz 25. 2021
Witam
Popsuł mi się pilot od TV Philipsa, część klawiszy przestała działać ot tak. Da się sterować telewizorem telefonem, widać też że dioda w pilocie na niektóre klawisze reaguje zdecydowanie słabiej, więc to nie wina telewizora.
TV kupowany w Media Markt, jest na gwarancji - lepiej zgłaszać reklamację z rękojmi do MM czy w ramach gwarancji - czyli jak sądzę do serwisu Philipsa?
O serwisie naczytałem się mało pochlebnych opinii, więc jeśli macie jakieś doświadczenia bądź rady, chętnie posłucham.
Z góry dzięki za pomoc
Popsuł mi się pilot od TV Philipsa, część klawiszy przestała działać ot tak. Da się sterować telewizorem telefonem, widać też że dioda w pilocie na niektóre klawisze reaguje zdecydowanie słabiej, więc to nie wina telewizora.
TV kupowany w Media Markt, jest na gwarancji - lepiej zgłaszać reklamację z rękojmi do MM czy w ramach gwarancji - czyli jak sądzę do serwisu Philipsa?
O serwisie naczytałem się mało pochlebnych opinii, więc jeśli macie jakieś doświadczenia bądź rady, chętnie posłucham.
Z góry dzięki za pomoc
Aktualizacje społecznościowe
Dyskusje
7 Komentarzy